jungkook ile hayal et

110 3 0
                                    

Ilk bolum biraz kısa oldu. Ama Size bir soru soracağım ingilizce konuşma bölümünü bir diziden alıntı yaptım. Acaba hangi dizi lütfen bunu yorumda belirtin ....
Oyun vermeyi de unutmayın. ......

Okula girerken içini büyük bir korku kaplanmıştı . Çünkü  Okulda sana düşmanıymışsın gibi davranıyordu.  Ne zaman onun söylediği bir şeyi geciktirsen sana hiç hazır olmadığını bir anda saldırıyordu. (Saldırıdan kastım ceza). Artık bundan sıkılmıştın.Buna bir sonraki verme düşüncesiyle tam okul kapısından girerken geri döndün.   Ve direkt emniyet müdürlüğüne gittin . Onu şikayet edecektin Polis memurunun masanın önündeki sandalyeye oturdun. AMA içinde tuhaf bir his vardı. Izleniyormuşsun gibi hissediyordun.  Polis memuru kendine gelmen için " (Adın) Hanım " diye bir kaç kez seslenmişti . Sen bu seslenmeye 4. Sünde duyup önüne döndün.  Oradan kalkmaya karar verdin . Polis memuru "(adın) hanım nereye gidiyorsunuz.Daha şikayetinizi söylememiştiniz. " dedi. Hemen bir yalan uydurup "Benim bir hastalığım var ve şu anda nüksetti. Acilen eve gidip ilaçlarımı almam lazım ."deyip oradan ayrıldın.  Ama içindeki o izlenme hissi geçmiyordu. Etrafına bakındın bir süre.  Daha sonra telefonuna bir mesaj geldi . Mesaj jungkook'dan dı . Aferin. Şikayet etmedin . Akıllı kız seni. (!). Yazıyordu seni takip etmişti ve hala izliyordu.  İçindeki korku büyürken.  Adımlarını hızlandırdın. Evinizin tekin bir mahallede olmadığına bir kez daha lanet edip . Hızlıca eve doğru  ilerledin.  Ama bir anda ağzını biri avucuyla kapadı  ve  belinden tutup bir terkedilmiş bir apartmanın kapısından içeri soktu. Senin sırtını duvara yaslayıp  seni duvarla arasına aldı.  Şimdi yüzünü gayet net görebiliyordun.   Karşında jeon jungkook duruyordu . Sen korkudan titremeye başladığında " şist korkma tamam bir şey yapmayacağım.  Beni şikayet etmediğin için thank you.sana yaptıklarımi her insan kaldıramaz.  Bu kadar dayanman bile ne kadar güçlü bir kız olduğunu gösterir.  Sana bu güne kadar yaşattıklarım için sorry."dedi. Ama neden ingilizce konuşuyordu ki."İngilizce  söyleyince daha mı az utanç verici oluyor " diye sordun. Gülümsedi.  Sanırım doğru noktaya ayak basmıştın.  "Beni affedebilecek misin "dedi pişmanlık dolu bir sesle. Başını yukarı aşağı sallayıp onu affettin . Sana sıkıca sarıldı. Ve sende ona sarılıp karşılık verdin...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin