1

748 18 2
                                    

Povrijeđenja i odbijena.Sa svojih 19 godina nikad nisam osjetila ljubav ni pažnju.Majka i otac se vode običajima i onim"čist račun duga ljubav" a to njima znači da žena ne moze ići u školu.Da mora da sjedi u kući i da čeka da se uda i da služi mužu.Proljeće kad sam se ja rodila bilo je vrijeme jasmina.Zato sam dobila ime Yasemin.

Otac me nikad nije volio.Nikad me nije poljubio.Nikad me nije zagrlio.Nikad me nije podržao.Nikad

Moju sestru je pretukao kada mu je rekla ne.Nana i dedo su je uzeli k sebi a mene su ostavili na milosti nemilost roditeljima.Otac mi negdje radi a majka isto.Nikad mi nisu rekli nista.Svaku grešku dobije batine.Kaišem ili nogama i rukama.Nikad nisam od toga pobjegla.

Jako zalupljena ulazna vrata su znak da su dosli kući.Počeo je pakao.Sve sam pospremila.Skuhala ručak i sve složila.Nikad nisam znala za tehnologiju i nikada nisam znala za sta ona služi.Moji roditelji tu riječ stalno govore a ja ne znam sta ona znači.

Spustila sam se u dnevni boravak i susrela sa ljutim pogledom mog oca.

"Sjedi"to me je začudilo i stavrno nikad nisam to doživjela.

"Sutra se udaješ"
Sve je stalo,više nista nije bilo važno.Udat će me .On će me udati sa 19 godina će me udati.

"Udaješ se za momka koji je sin mog poslovnog partnera.Dužan mi je uslugu a ovo je super prilika da se naše firme ujedine"
A onda se odvratno nasmijao i rekao
"Pa sam ovo " prstom je pokazao na mene " odlučio udati pošto si se već odavno ....

Vise nisam slušala.Ja ću se udati.Udat će me.

Ne nemogu to dozvoliti.Ne mogu se udati za nekoga ko me ne poznaje.Nekoga koga ne poznajem

"NE NEĆU SE UDATI ZA NJEGA"

Tada sam prvi put osjetila da ću umrijeti.Opalio mi je šamar koji me je oborio s nogu.
Onda je uzeo kais i poceo da me udara   njime i rukama i nogama.Nakon nekog vreme a je prestao i onda me je kao po obicaju pljunuo.

"Sutra se udaješ a ako se budes protivila Ozlem će da strada i to kako da strada"

Ne ne ne Ozlem je moja sestra.Ona ne smije biti povrijeđena.

Sa poteškoćama sam ustala i krenula prema svojoj sobi  čekajući svoju strašnu sudbinu.

Vratila sam se jejejnejen
Ovo je uvod a ujedno i 1 dio
Potpuno drugačije od moje prve priče i nadam se da će vam se svidjeti

Vasa Mona 😘😍

Novi početak s njimWhere stories live. Discover now