5

403 14 1
                                    

Nakon sto su se zvanice razisle polahko sam krenuo sa Yasemin prema hotelu u kojem ćemo prespavati pa sutra za NWC.

U autu niko nije progovorio ni riječ kad smo dosli u hotel pomogo sam joj s vejnčanicom do penthous-a.Kad smo usli ona je bila njime očarana.To je moj privatni penthous.Kupio sam ga prije par mjeseci kad je moja sestra bila na ekskurziji koju sam ja platio posto je mom ocu to bilo van svake pameti.Da nebi bio s nj sam u kući ovdje sam boravio.Nije loše.Pogled na Bosfor oduzima dah i daje samo zadovoljavajući pogled na njega.

Polahko je koračala zbog haljine i štikli. Odma je sjela na kauč i skunula štikle i sa osmjehom ih stavila uz kauč.Izgledala je kao mala djevojčica koja nosi mamine stvari.

"Ovaj..moramo razgovarati."
Prvi sam počeo a ona me je gledala i samo njemo klimnula.
"Dali mogu da te zamolim za uslugu."pitala je a ja sam ko iz topa odgovoruo.
"Naravno,bilo šta"
"Dali mogu skinuti vjenčanicu jako me steže i žulja mislim da me je i zasjekla na nekim djelovima."
"Molim pa zašto prije nisi rekla"
Pitao sam malo jačim tonom na sta se ona malo trgnula
"Izvini nisam te htio prepasti samo"
Tada sam čucnuo pored nje i stavio ruku na njeno kolje o na sta mi je ona dala onaj pogled "šta se dešava"

"Samo sam se zabrinuo za tebe.I da evo na krevetu je spavaćica koju sam kupio posto su tvoje stvari u autu koji je u garaži pa da imaš tamo je i ogrtač i papuče"
Rekao sam to polahko na sta je ona klimnula glevu i tihim glasom kao da se boji pričati
"Uredu je,hvala ti za sve "
Poklonila mi jedan tihi osmjeh i krenula da ustane ali je zapela i pala meni u naručje.

Pala ne tako da su nam se soswvi dodirnuli.Spretno sam je uhvatio i podigao.Nisam zelio da joj bude neprijatno a onda sam joj podigao vjenčanicu i s njom otišao dos obe tamo je sve bilo na krevetu.
"Dali možeš sama"
"Da mogu "
Poklonio sam joj osmjeh i krenuo prema boravku.

Yasemin P.O.V.

Kad smo dosli u penthous-e kako on to naziva bila sam očarane.Ne samo penthousom već samim time kako se on ponaša prema meni.Bio je dobar pomogao mi je s vjenčanicom i kad sam pala nije se ljutio već mi je pomogao da dođem do sobe.

Novi početak s njimDonde viven las historias. Descúbrelo ahora