Svaki korak moze da vodi u propast ili u neki raj.Svaki uzdah moze biti poslijednji.Svaki trepet moze biti onaj pravi.Dvako upoznavanje ne moze nam odma reci dali je on onaj pravi ili prava.To saznamo lasnike.Nekad mozda lrekasno.Nekad mozda prerabo pa zbog nesigurnosti ili prevelike znatizelje to bude onaj stepenik do dna.
Kad sam se presvukla i obukla ogrtac,skinula sam sminku i zavezala kosu.Jako mi je neugodno uci u sobu zato sam malo odlagala.Alj na kraju sam izasla.On je sjedio za nekom spravicom koju su moji roditelji imali u svojoj sobi.
Privukla sam mu paznju i okrenuo je glavu prema meni i poklonio mi jako prijatan osmijeh.Ustao je i krenuo prema meni.Ja sam ostala pfff.Skinuo je sako i bio je u uskoj kosulji koja je ocrtavala njegove misiće.Priblizio mi se i pruzio mi ruku.Sa nekom nesigurnjosću sam je prihvatila.Nikad nisam bila ovako blizu nekom muskarcu.Idli smo zajedno do kauča.Sjeli sml i on je počeo.
"Vidi znam da ti je ovo sve cudno i neobično ali morat ćes se navići.Ja te neću tjerati ni na sta sto ne zelis.Ja sam na ovo natjeran kao i ti.Nisam na ovo pristso svojevoljno.Ali kad te sad gledam drago mi je da sam te ozenio.Na to sam malo spustila glavu i pocrvenila.Puno pocrvenila.Nikad mi niko nije nesto tako rekao.Uvjek sam bila lišena takvih komplimenata.
"Ja ne znam sta reći.Ja sam bila jako izolovana od svijeta tako da ne znam mnogo o tvom svijetu kao i ti o mom
Ja sam natjerana."
Tada sam ustala i odsetala do prozora i gledala nevjerovatan pogled na Bosfor koji una svaku moju tajnu.Svaku moju želju.Svaku moju nadu.Svaku moju ..."Tada sam osjetila ruke oko mog struka na sta sam se trgnula jako.Prepao me je a i bila sam posramljena jer nikad nijedan muskarac nije bio tako blizu.
"Šss neću ti nista.Nebrini nisam ovdje da bi te povrijedi." Tada je zastao i pogledao u moje oci i tim mi pogledom davao sigurnost.Davao mi ljubav
"Tu sam da bi te usrijećio."
Stavio je tuku na moj obraz i lagano ga milovao i tada se poceo opasno priblitavati mojim usnama i tada je svoje usne trebao spustiti usne na moje neko je pokucao.
Voli vas vaša Mona 😍😍😇😘😘😘
ESTÁS LEYENDO
Novi početak s njim
RomancePonovo uništena,ponovo zatočena,ponovo uplakana.Kako se osjećati kad vas vaši roditelji prodaju.Da prodaju.Da bi se obogatili.Da bi dobili par milijuna a ja bez dodira sa tehnologijom.Yasemin Kara djevojka sa 19 godina bez izlaza spašava svoju sestr...