Negdje pred veče majka je ušla u sobu i nosila neku kutiju.Samo me je prezrnim pogledom pogledala i stavila kutiju na krevet i izasla.Nekako sam dosla do kutije i polahko je otpakovala u njoj je bila jedna manja kutija i vjenčanica.
Ovako je vjenčanica izgledala.Sa bolovima u rebrima sam ustala i stavila je na ofinger i pogledala je sa sjajem.Prelijepa je.Nike tradicionalna ali je prelijepa.Kako kod princeza iz bajki.A onda sam se vratila na manju kutiju i tamo zatekla nesto sto me oborilo s nogu.To je bio diamanski prsten.
Bio je čaroban.Pored njega ceduljica i ruža.
"Ni mene kako ni tebe nisu pitali dali želim da se ženim.Samo su mi saopštili.Ovo ti nisam ovako trebao reći ali želim biti iskren s tobom.Vidio sam tvoju sliku i stvarno si prelijepa.Prsten ti je zaručnički i molio bi te da ga staviš pošto će biti novinara.Nemoj se bojati ja ću biti uz tebe ali mi moraš obećati i da ćes ti biti uz mene.
Pozdravljam teci jedva čekam da te upoznam
Sait."Ovo me je dosta razniježilo ali i rastužilo.Dosta pitanja u glavi su mi bila.Dosta pitanja na koje neznam odgovor.Drhtajom rukom sam uzela prsten i stavila ga.Bio mi je tamam.Presijavao se na mojoj ruci i odavao svoju ljepotu.
Nakon sto sam bila sigurna da su svi zaspali otusla sam u kupaonicu i tamo obrisla krvave usne i sa obraza skinaula ono malo krvi od posjekotina.Tad sam sr zapitala dali će se on isto ponašati premam meni.Dali će me tući.Ili ću mu se gaditi od svih silnih modrica koje mi je nanio otac.
Jutro.Ovo jutro se udajem.Noć je pakleno prosla.Pitanja nisu fobila odgovor u mojoj glavi a ja sam dobila jos vise pitanja.Majka je glasno pocela da se dere kako samo spavam i da su mi dosli ljudi da me srede.
To me iznenadilo.Da me srede.Nikad me niko nije sređivao i uređivao.Kad je izasao ustala sam i krenula prema kupaonici da se umijem i upristojim.
Vraćajući se u sobu tamo je bio jedan muskarac i divio se vjenčanici koju je
Sait poslao
Kada me je primjetio samo me je zagrlio i osmotrio.i tada je počeo da priča.
"Aaa kako si lijepa.Prava prirodna lijepotica.Sait će biti oduševljen kad te vidi.Ja sam njehov dugihodišnji grizer tako da ga znam jako dobro.A ti" tada je stao ups moje modrice."Ko ti je ovo uradio.Molim te reci mi ko ti je ovo uradio.Pa vidi "
Tada je počeo da obilazi oko mene i da gleda moje modrice.Hvala bogu vjenčanica ima rukave neće se vidjeti modrice na rukama."Ljepotice ko ti je ovo uradio.Hmm"
Tada sam se slomila.Vise nisam mogla.Niko mi nikad nije rekao ljepotice.Niko me nije tako nazvao."Tada me je zagrlio i rekao."sad ćemo prekriti te modrice sa puderom i našminkati te a daću ti i tabletu protiv bolova posto vjerujem da te bole jako"
"Da " rekal sam slabašno.
Prvo je uzeo neku kremu i mazo mi svaku modricu na tjelu.Kada je počeo da mi podiže majcu da vudi modrice ja sam ga zaustavila.Tada mi je objasnio da mora i da je to za moje dobro.I opet nisam popistila.Pravila nalažu da muškarac nemlže da gleda tuđu ženu.
Dao mi je kreme i ja sam namazala stomak ali su leđa bila problem tada je on rekao da mora da mi namaže ako hoću da me prestane.Nakon ubjeđivanja popustila sam.Namazao mi je i onda sam shela u naku fotelju.Popila tabletu i on mi je počeo praviti frizuru.Počeo me šminkati.Nista mi nije dao da vidim.Želio je da me iznenadi.Kad sam obukla ja vjenčanicu on je samo zakopčao i popravio neke djelove ali je ostao problem moje ruke još su se modrice vidjele.Tada mi je na ruke stavio puder i modrice au neste.Jako je bolio dok je trljao ali sam izdržala.Pošto nisam znala hodati u štiklama Vanja moj frizer,šminker,stilista,me je spasio.Dao mi je tečaj hodanja u štiklama.Nakon nekog vremena na moje i Vanjino oduševljenje super sam hodala.
Evo novi nastavak i novi zapleti.Dali će Yasemin i Sait ostati zajedno,dali će ljubav umješati prste tu vidjt ćemo
Vaša Mona 😘😍
BINABASA MO ANG
Novi početak s njim
RomancePonovo uništena,ponovo zatočena,ponovo uplakana.Kako se osjećati kad vas vaši roditelji prodaju.Da prodaju.Da bi se obogatili.Da bi dobili par milijuna a ja bez dodira sa tehnologijom.Yasemin Kara djevojka sa 19 godina bez izlaza spašava svoju sestr...