PENDAHULUAN

71 6 0
                                    

     Setiap wanita pasti mempunyai satu rasa yang amat bererti iaitu rasa kasih sayang,cinta dan belas kasihan terhadap seorang lelaki yang mereka cintai.Dengan itu, para wanita sanggup berkorban apa sahaja demi mencapai hasratnya untuk memiliki lelaki yang mereka cintai.Oleh yang demikian, para lelaki seharusnya menghormati wanita dan wanita perlu disayangi sepenuh hati.

Bab1
Pada suatu hari di sebuah sekolah iaitu SMK Taman Mahkota,terdapat seorang remaja yang berumur 14 tahun dan bernama Suziana telah berminat dan suka akan rakan sekelasnya iaitu Wan.Wan ini adalah seorang yang amat bijak dan fokus di dalam pelajarannya tetapi di luar pengetahuan orang lain,Wan ini pernah bencinta dengan budak tingkatan 1 yang bernama Amy. Pada ketika itu, Sue iaitu nama singkatannya tidak ada sebarang rasa cinta dan sayang terhadap Wan serta membiarkan sikap Wan itu.Tetapi pada cuti persekolahan,Sue cuba untuk mencari no telefon Wan agar Sue boleh cuba mengorek rahsia antara Wan dengan Amy tersebut.

Dalam fikiran Sue hanyalah memikirkan tektik dan cara untuk mendapatkan no fon Wan..
"Macam mana ye aku nak dapatkan no fon Wan??"kata Sue dalam hatinya...

Tiba-tiba dia terfikir sesuatu....
"kalau aku minta no fon Wan dengan bff dia kan boleh..aihh apalah benda senang ni pon x terlintas dalam fikiran"katanya lagi...

MR..NERN and MISS GANGSTERWhere stories live. Discover now