Terdengar suara azan pada jam 5.56 pagi...Sue terus bangun dari tidur dengan rasa semangat yang membara di hati..
Setelah selesai mandi dan solat subuh...Sue terus mencapai baju sekolahnya yang berada di dalam almari...and then dia terus menyarungkan tudung ke atas kepalanya dan membetulkan sehingga cantikk..serta menyemburkan minyak wangi supaya sentiasa wangi..
Setelah siap bersiap-siap untuk ke sekolah..dia terus masuk ke dalam perut kereta untuk pergi sekolah dengan ayah menghantarnya..
Setelah sampai dengan divanya Sue keluar dari perut kereta dan terus menuju ke kelas...pada masa yang sama Sue juga adalah seorang yang amat gangster...tetapi apabila dia bertembung dengan Wan dia terus cair....
Semasa dia bertembung dengan Wan...semua buku yang dipegang oleh Wan telah terjatuh ke atas lantai dan Sue dengan seikhlas hatinya membantu Wan mengutip buku tersebut...tapi Sue bukannya menolong kutip semua buku tersebut malah Sue hanya merenung wajah Wan yang NERD itu...
Sue mula memecahkan kesunyian dengan soalan pertama...
"Awk ok tak ni"tanya Sue."Saya tak apa-apa pun".jawab Wan.
"Betul ke ni...Awk jawab betul betul kalau tak saya tumbuk awak."kata Sue dengan perasaan gangster.
Wan terus berjawab.
"Betul saya ok..."Jawab wan dengan menggigil ketakutanPada masa itu,Sue berasa sangat puas hati kerana berjaya menakutkan si Wan itu..dan mereka berjalan bersama sama seperti kekasih yang sedang bercinta...🤓🤓