‼️Bu bölüm; 22-23 Aralık 2023 tarihinde Pençe Kilit Harekatı'nda şehit olan Piyade Uzman Çavuş Abdülkadir İyem, Piyade Uzman Çavuş Ahmet Arslan, Piyade Sözleşmeli Er Cebrail Dündar, Piyade Sözleşmeli Er Semih Yılmaz, Piyade Sözleşmeli Er Kemal Aslan, Piyade Sözleşmeli Er Enes Budak, Piyade Teğmen Ramazan Günay, Piyade Uzman Çavuş Mehmet Serinkan, Piyade Uzman Onbaşı İsmail Yazıcı, Piyade Sözleşmeli Er Çağatay Erenoğlu, Piyade Sözleşmeli Er Yasin Karaca ve Piyade Sözleşmeli Er Emre Taşkın anısına adanmıştır. Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyor ve terörü lanetliyorum.
Merhaba, bu hikayeye uzun , çoook uzun, soluklu bir ara verdiğimi biliyorum. Arada yazmak ve yeniden başlamak istedim ama yapamadım. Finali okuyan okuyucularım kitabın nasıl bittiğini bilirler. O ağır yükün altından kalkamadım ve yeniden yazma cesaretini kendimde bulamadım. Bunun için beni affedin. Ama bu kadar ara vermenin yeterli olacağını düşünüyorum. Çünkü yaren karakterini herkesin okuması gerektiğine inancım var. Bu hikayeyi yazmaya başladığımda lise birinci sınıftım. O zamanlar asker olmak istediğim için kendime yaren karakterini oluşturdum. İsmimizin aynı olmasının nedeni egomdan dolayı değildi. Bende bu yarattığım karakter kadar mükemmel olmak istiyordum. Zaman geçti ve hayat beni beklemediğim bir yöne doğru eğdi. Bende zamanla yaren'i unutmaya başladım. İçimde yetiştirdiğim, büyüttüğüm hatta asker ettiğim o yaren artık bende değil gibiydi. Ama bu aralar yaren karakterine yeniden ihtiyaç duymaya başladım. Onun gözü pekliğine, onun sevecenliğine ve onun hayata karşı duruşuna yeniden sahip olmak istediğimi düşünür oldum. Lafı fazla uzattım ama kısaca kitaba yeniden başlıyoruz ama eskisinden çok daha farklı bir şekilde. Artık karşınızda liseli çömez bir yazar yok :) eminim ki bu yeni serüvenimizde birlikte çok eğleneceğiz.
İyi okumalar çiçeklerim 🌸
"Kahramanlar can verir yurdu yaşatmak için,,
"Kurma kolunu çek bağla!"Dağın ortasında konuşlandırılmış bölükten çıkan ses yankılandı ve zemine çarparak geri döndü adeta. Komutan peşi sıra dediğini yapan askerlere bir kez daha göz attı.
"Kurma kolunu sertçe bırak!"
Komutanın çıkan tok ve gür sesi üzerine bir kaç asker duruşunu düzeltme gereksinimin de bulunmuş, elindeki silahlara odaklanmış ve denileni aynen yapmışlardı.
Komutan uygun adımla arkasına döndü ve karşısında ki komutanına asker selamı verdi.
"Teğmen Barış Kar, 2. Bölük! Emrinizdedir komutanım"
Kadın komutan kafasını sallarken bir adım attı ve postalları yeri ezerken duruşunu dikleştirdi. Sesinin gür ve güçlü çıkmasına dikkat ederek konuşmaya başladı.
"Rahatta dinleyin beni"
Askerler anında rahata geçti ve can havliyle kadın komutanı dinlemeye başladılar. Aralarında komutanlarını ilk defa görenler de olsa adından söz ettirmiş bir komutan vardı karşılarında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bordo Bereli Hikayesi /Asker Serisi
ActionAskerin adımlarında ki sertlik ruhunda gömülü acıda gizliydi. 14 yaşında başlayan zorlu hayat mücadelesi onu öylesine yıpratmıştı ki geriye dönüp baktığında elinde kalan tek şey uğruna ölmek için çabaladığı vatanıydı. Yetiştirdiği askerler bana ona...