‼️ Bu bölüm şehit olan P.Asb.Kd.Çvş Ata GÖÇMEN, P.Uzm.Çvş Sait TOKTAŞ, Por.Söz.Er Rıdvan GÜRSOY anısına yazılmıştır. Şehitlerimize Allahtan rahmet diliyor, terörü lanetliyorum.
" İnsan doğar tabuta konulmak için,,
Yaren karşısındaki 8 adama baktı.
Hepsi farklı hayatlara, farklı kişiliklere sahipti. Ama hepsinin tek bir amacı vardı. Gökte dalgalanan sancağı gökte tutmak, bastığı toprağa her gün özgürce basmak...Yapacağı konuşmayı aklında tasarladı. Harbiyeden mezun olurken komutanlarını taktir ettiği bir dolu konu vardı elbet ama bu konuşma konusu onların başında geliyordu. Çünkü biliyordu ki içindeki ateş bir sözle sönebilir, kor bir sözle alev alabilirdi.
Kısa bir boğazını temizleme molasından sonra konuşmaya başladı.
"Ben. Binbaşı Yaren Güçlüsoy"
Bakışları kısaca etrafa dolaştı. Bu Timi kurarken listedeki isimlere baktığında hepsiyle ayrı ayrı göreve çıktığını biliyordu. Dahası karşısında olan bu askerlerden çoğu onun çömez zamanlarında ölümden dönmesine yardım eden kişilerdi.
Yaren durdu. Anıların arasında uzaklaşarak gerçeğe dönen zihninde tek bir şey parlıyordu. Bu Timi kurmasındaki amaç... Yeni bir harekat planı yapılıyor ve sınırlardaki hareketlilik yüzünden ekstra koruma yöntemlerine başvuruyordu devlet.
"Burada olmanızın amacı sınırda olan hareketlik."
Dedi kısa bir süre sonra. Timdeki askerler birbirlerine bakarak ağızlarının içinde homurdanırken Yaren başını az önce eğdigi yerden kaldırdı. Postallarına yapışan sakızı çıkarması gerektiğini beynine not ederek konuşmayı sürdürdü
"Sessizlik"
Homurdanmalar yerini sessizliğe bıraktı.
"Hür burda mısın?"Erkan bir adım öne çıktı. Asker selamı eşliğinde bağırdı.
"Erkan Hür. Yüzbaşı. Ordu. Emredin komutanım"
"Duras "
Özgür bir adım öne çıktı bu sefer.
"Özgür Duras. Üsteğmen. İstanbul. Emredin komutanım"
Yaren gülümsedi.
"Başsoy?"
Serpil bir adım öne çıktı.
"Serpil Başsoy. Subay. Kayseri. Emredin Konutanım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bordo Bereli Hikayesi /Asker Serisi
AcciónAskerin adımlarında ki sertlik ruhunda gömülü acıda gizliydi. 14 yaşında başlayan zorlu hayat mücadelesi onu öylesine yıpratmıştı ki geriye dönüp baktığında elinde kalan tek şey uğruna ölmek için çabaladığı vatanıydı. Yetiştirdiği askerler bana ona...