Dzień jak zwykle.. Obudziłas się o 6 (Jezus jak wcześnie wstaje sr). Było ci zimno bo tamtej nocy pijany tomuś wziął sobie twoja kołdre na własność.. Gdy wstałaś niestety.. Wywaliłaś się o leżącego na podłodze Toma przy tym budządz go.
Tom- Co jest? Co się stało? Gdzie jestem?
Ty- W moim pokoju...
Tom- Co ja tutaj robię? Aha... Byłem pijany..
Ty- i śpiewałes o harpunach na cały dom.
Tom- ouu..
Ty- ja ide do kuchni. Jakby co to przyjdź
Tom- oke c:
Poszłaś do kuchni i zrobiłaś dla wszystkich śniadanko. Zrobiłaś naleśniki. Po paru minutach przyszli Tom, Edd i Oliwia.
Oliwia- Haju Ola c:
Ty- Haju c:
Edd- co dzisiaj na śniadanie?
Ty- zrobiłam naleśniki :3 Bierzcie a ja ide po Matta i Torda
Tom- Ide z toba.. Wkurwie tego komunistę c:
Ty- to chodź.
Wiec Tom poszedł obudzić Torda a ty Matta.
Ty- Matt śniadanie
Matt- co jest dzisiaj na śniadanie?
Ty- naleśniki
Matt jak najszybciej wybiegł z pokoju do kuchni a ty wybuchłaś śmiechem.
Nagle usłyszałaś jakby walenie czymś o patelnie? Egh.. Pewnie tak Tom budzi Torda. Słychać było jak Tord darł się na Toma lecz ten nie przestawał i dalej walił w tą patelnie. Poszłaś do nich i zawołałaś żeby już zeszli ma dół. Przyszłaś do kuchni i wzięłaś sobie naleśnika. Tom i Tord zeszli już i też wzięli sobie po porcji. Gdy wszyscy zjedli zaczęliście sobie grać w butelkę. Jako pierwszy kręcił Edd i wypadło na TordaEdd- Wyzwanie czy pytanie?
Tord- Wyzwanie
Edd- Spal 3/4 swoich komiksów hentaii
Tord- ŻE CO?!
Edd- Wyzwanie to wyzwanie >:3
Tord poszedł do swojego pokoju i słychać było jego płacz (?). Po kilku minutach przeszedł do salonu.
Tord- Zabije cie...
Edd- też cię lubię c:
Tord zakręcił i wypadło na Matta
Matt- Na yolo wyzwanie c:
Tord- zbij swoje lustro
Matt- NIE :'c
Matt poszedł po lusterko.. przyszedł z lusterkiem i powiedział cicho ,, żegnaj lusterko'' i je zbił.
Tord- dziękuj Eddowi
Matt zakręcił i wypadło na ciebie.
Ty- Wyzwanie
Matt- Pocałuj Toma (͡° ͜ʖ ͡°)
Ty- ŻE CO?!
Ty i Tom zalaliście się rumieńcami. Podeszłaś do niego i dałaś mu całusa w policzek. On tak jakby.. zamarł? był czerwony jak burak. Ty usiadłaś na swoim miejscu i zakręciłaś. co najgorsze nie widziałaś jak Oliwia ci zrobiła zdjęcie. Zakręciłaś i wypadło na Oliwie.
Oliwia- Wyzwanie
Ty- odwdzięczam się za Matta więc... Pocałuj Edda (͡° ͜ʖ ͡°)
Oliwia- Zabije cie...
Oliwia pocałowała Edda w policzek. Reakcja Edda była taka sama jak Toma. Ty na szybko zrobiłaś im zdjęcie ((͡° ͜ʖ ͡°) ) Gdy Oliwia zakręciła wypadło na Toma
Tom- wyzwanie!
Oliwia- wypij cały zapas Smirnoffa (͡° ͜ʖ ͡°)
Tom- Okey!
Tom pobiegł do swojego pokoju i przyniósł 20 butelek Smirnoffa. Wypił je za pierwszym razem
Tom- SKOŃCZONE!
Tom zakręcił i wypadło na Torda.
Tord- Wyzwanie
Tom- zabij się
CZYTASZ
We Are Best Friends Forever~ Eddsworld
Fanfic4 dziewczyny... i 4 chłopaków... Jeden dom.. Ola, Oliwia, Sisi i Nikola... Tom, Edd, Matt i Tord... Ola i Oliwia juz poznały Edda w pierwszej klasie, lecz musiał się przeprowadzić w czwartej... Ola poznała resztę jako pierwsza... Zamieszkała z nimi...