Hoofdstuk 1

36 5 2
                                    

Ik pak Mn laatste verhuisdoos in ik hoor Mn moeder al weer zeuren "doe je dat weer op het laatste moment"
Ja ik kan er ook niks aan doen dat zei het al een week van te voren ingepakt heeft ik bedoel hallo wanneer heb ik dan nog tijd om te gaan Netflixen?!
Ik loop naar beneden met de laatste dozen..en jahoor me moeder staat weer eens te klefen met John.
Besta ik ook nog..domme vraag nee me moeder heeft nooit echt naar me omgekeken.
Het enigste wat ze kan is zeuren en nog eens zeuren en werken.
Ik ga dan maar ook snel in de auto zitten en val in een diepe slaap..en kom ik ineens in een nachtmerrie terecht.

Ik loop door de school me eerste vak ik wiskunde waarom kijkt iedereen me zo raar aan ik voel ogen in me rug branden..hangt er wat aan Mn broek?
Ik ga snel op Mn plaats zitten en beging alvast aan Mn huiswerk..ineens gaan alle telefoons af en hoor ik gefluister is dat pleun..
Ik hoor Thomas en Gijs zeggen WoW wat een dikke botsten...
Gaat dit over mij? Dikke borsten?
"Hey pleun ben jij dit hahah slet wat dacht je"
Dan laat Coco de foto van mij zien naakt.
hoe kan dit?
Ik had hem in vertrouwen gestuurd.

Op dit moment schrok ik wakker dit was echt de grootste fout in Mn leven dit doenik nooit maar dan ook nooit meer.
In Amerika maak ik een nieuwe start!
En laat ik al dit gezeik doen ik ben er klaar mee 1 ding ik vertrouw nooit meer een jongen!

-------
En wat vinden jullie er van tot nu toe ? Xx

You saved me!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu