Beep beep beep beep
Wat haat ik het geluid van de wekker ik sla hem snel uit.
Ik stap me bed uit trek een leuke strakke spijkerbroek aan met gaten en Mn grijze sweater van tommy ik krul me haar en Mn make up ready to go! Ben eindelijk een keer tevreden hoe ik er uit zie.
Pak Mn Michael Kors tas in en ga snel aan t ontbijt trek Mn leren jasje aan en Mn schoenen en daar rij ik dan nu naar school..wat zouden ze van Mn vinden..?
Ik meld me bij de ingang hoi ik ben hier nieuw..Ou hallo welkom jij bent vast pleun helledoorn hier is je kluis sleutel en je rooster.
Wat een aardige vrouw laat de rest van de docenten ook maar aardig zijn het zal wel niet kijk wat hier allemaal voor oude taarten rondlopen.
Verder in de gang glimlachen een paar Barbie popjes naar me ik glimlachte maar terug normaal keken ze me altijd vies aan maar nu is alles anders.
Ik loop naar me kluisjes iets te hard weer waardoor ik tegen iemand opbots kan je niet uit je doppen kijken domme hoer!
Ik weet niet tegen wie je t hebt vriend maar een stomp op je neus zal beter staan.
Ik hoorde hem nog wat zeggen maar dat hoorde ik al niet meer.
Ik opende me kluisje.
Zooo jij hebt echt lef hoorde ik een meid zeggen hij is echt de badboy van de school Ou trouwende ik ben liss ze heeft felblauwe ogen en lang blond haar echt een mooi meisjes Hey ik ben pleun zeg ik vervolgens welke klas zit je dan?
4tc neejoh ik ook haha super leuk.
Ze vroeg of ik mee ging naar de Starbucks na schooltijd en daar kan ik natuurlijk geen nee op zeggen!
Tringgggggg
Ja daar gaat de bel op naar biologie
Ik kom natuurlijk weer als laatste aan...zeg jongedame je bent nieuw hier en nu al zo laat komen hoor ik Mn leraar mompelen
Ga maar naast max zitten en hij wijst de plek naast de grooste badboy aan hij heet dus max.
Nee ik wil niet naast hem hoor.
Je moet anders ga je maar uit de les! Oké oké ik ga al omdat u het zo lief vraagt ik hoor een paar mensen er om lachen max geeft me een knipoog en zegt ik bijt niet hoor.
Ik ga naast hem zitten en haal Mn boeken uit Mn tas zozo dure tas je woont zeker ook in de rijkste buurt van Amerika.
Ja antwoord ik kortaf dat witte grote huis nummer 345
Nejohh hoor ik max zeggen ik woon daar precies tegen over morgen is daar toch een gala?
Ja!!
nou ook leuk zit ik naast je en woon je ook nog eens tegenover me kom ik ooit nog eens van je af of moet ik je voor een auto duwen
Nou nee liever niet antwoord max dat mag je alleen doen met je kleren uit antwoord die boos.
Vieslak! Zeg ik net iets te hard.
Ja blijven jullie maar met zn tweetjes na!
Ook dat nog eens ik moet nog naar de Starbucks en een gala jurk halen pfff....ik app liss dat het wat later kan worden.
Ik: heyy liss het wordt wat later de badboy heeft er voor gezorgd dat we moeten na blijven😩
Liss💓: 1 voordeel je mag wel met een lekkerding nablijven!😇
Ik: ja dat zeker maar dat zeg ik echt niet tegen hem hahaha tot strakjes☺️
Liss💓:jaja ik heb je wel door suc6 en tot straks xxTringgggg daar gaat de bel ik wou bijna weglopen Ou ja ik moest na blijven.
Loop je altijd weg? Zegt max boos
Nou uhh zie je me weglopen dan ik ben hier nogsteeds antwoord ik fel maar ik verdwaal bijna in zn mooie ogen.
Jajaj rustig aan eh prinses.
Noem me geen princes!
Dan opeens draait de schoonmaakster de deur opslot..
Omg ik klop echt super hard op de deur maarja met oordopjes hoor je niks Omg nu zit ook nog eens opgesloten met de grootste badboy van de school!
JE LEEST
You saved me!
RomanceHai ik ben pleun iedereen denkt dat ik het perfecte leventje heb. Maar daar denk ik anders over mijn moeder gaat binnenkort trouwen en verhuizen. Je zal wel denken jaaa leuk toch? Nee trouwen met een vieze vent en verhuizen naar Amerika. Opzich Vin...