Hoofdstuk 2

23 4 0
                                    

Nou hier staan we dan voor een vet grote Vila hoeveel zwembaden zal het hebben 1 ,2 of vijf.
Nu snap ik ineens waarom me ma wilt trouwen met o zo leuke John.
Nou geld heeft die zeker.
Pleun ga je mee naar binnen de deur gaat open en Mn mond valt er van open zo mooi.
Ik loop me kamer in een pracht van een bed een tv een eigen badkamer met bubbelbad een inloopkast make up tafel de tranen staan bij me in de ogen.
Hey stiefzusjee' hoegaat het dan.
H..hey goed met jou..
wat een engerd is dit mijn stiefbroer..nee toch?
Ik dacht dat je knap was maar niet zo knap! Als je me zusje niet was had ik je gedaan.
Omg zei die dat echt wat een freak.
Hij streelt Mn wang en loopt weg.
Ik sta met open mond wat is er zo juist gebeurd..
Ik ga snel het huis verkennen whoop whoop ze hebben zelf een binnen zwembad die ga ik vanavond maar eens uittesten.
Maar eerst me spullen uitpakken tijdens het spullen uitpakken kom ik een lijstje tegen van me vader wat mis ik hem de tranen staan bij me in de ogen.. hij is veel ste vroeg dood gegaan...
Na het inpakken doe ik snel me mintgroene bikini aan en loop heel charmant op Mn Adidas slipper naar het zwembad.
Na een dikke plons ga ik maar eens douche.
pleeunnn eten kom je naar beneden!
Ja ik kom zo roep ik naar benee.
In Mn pyjama zit ik aan het avond eten
Na het eten besluit ik meteen te gaan slapen ben nog zo moe van de reis en de jetlag.
Ik zet Mn wekker en val in slaap.

You saved me!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu