Hoofdstuk 4

21 2 0
                                    

Shit shit shit hoor ik max boos zeggen hij slaat boos op de muur er stroomt straatje bloed naar benee
Omg max doe rustig ik pak zn hand er zit een grote schaafwond op en zn knokkels zijn blauw het lijkt hem niks te doen hij trekt snel zn hand weg..wordt hij nou verlegen?
Ik loop naar de kast en trek alle laden open naar een verbanddoos..ik pak verband max kom hier.
Ben ik je hondje?! antwoordde hij fel..
Nee uhh nee Ik werdt er een beetje stil van ik  pakte zn hand en dee er verband om.
Sorry zij hij stilletjes maak je niet druk zei ik net iets te lief.
Maar als jij niet je bek niet had opengedaan hadden we hier nu niet gezeten.
Ou dus dit is nu mijn schuld?! Ik kan er toch niks aan doen dat ze ons opsluit?
Ik ga boos aan de andere kant van het lokaal zitten pak Mn telefoon en app Liss.
Ik: Liss er is iets tussen gekomen....morgen ? dan hoeven we toch niet naar school😘
Liss💓:ja isgoed morgen 1 uur haal ik je op🌸

PLEUUNNNNN JE HEBT EEN TELLEFOOON BEL 112
Hoor ik max boos roepen.
Hoe kan ik zo dom zijn om daar niet eerder aan kunnen denken! Dan kunnen we iemand helpen die ons helpt!
Ik toets het alarmnummer in en jahoor Mn telefoon valt uit ondertussen staat max achter me hij zag alles gebeuren...Omg nu zitten we hier vast er valt een traan over Mn wang!

Pov max!
Het doet best pijn om haar te zien huilen ze is zo mooi..en ook leuk nee nee nee dat is ze niet ik kan haar niet leuk vinden?
Of toch wel....?
Ik pak haar vast en zeg het komt goed we slapen hier gewoon een nachtje en dan komen ze ons halen er zijn toch vergaderingen hier morgen daarom zijn we ook vrij zeg ik lief.
Ze glimlacht ik geef haar een kus op haar voorhoofd ik zag dat ze daar van schrok kom we zoeken een slaapplek...
Hier twee banken als we die aan  elkaar schuiven hebben we een soort twee persoons bed...ja isgoe zegt ze vrolijk en wat moeten we eten vraagt ze stil nou wat hebben wij een geluk dat we in het biologie lokaal zitten want er is een kookeiland jij kookt zeg ik vastberaden! Nee zegt ze boos je kan toch helpen? Nee jij hebt gezorgd dat we hier zitten nu loopt ze boos weg! Kutwijf ! Ze doet net als of ze het niet hoort.
Ik ga ff een emmer of een bak zoeken om onze behoeftes te doen.
Prima zegt ze boos ik kom terug en het ruikt aangebrand godver pleun let op met je domme kop! Ja dat kunnen we niet meer eten ruim maar op ik ga slapen.
Pleun gaar naast me liggen en draait me haar de rug toe! Ze zegt snel welterusten.
En valt al snel in slaap ze ademt iets zwaarder dan normaal..
wat is ze mooi..
ik val ook al snel in slaap.
Midden in de nacht hoor ik pleun gillen ze heeft een nachtmerrie gaat het ? Ik neem haar in Mn armen en stel haar gerust.
Wat heb ik geluk met haar maar ik kan niet met haar zijn.

You saved me!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu