Sahte BelDra

1.1K 59 118
                                    

Harry Potter

"Ne düşündün ki, Potter?"

Bütün sytherinliler uyanık mı bu sabah ya -_-

"Sanane, Bella?"

"Ben mi tahmin yürüteyim?"

Bella'nın düşünceleri tahmin edebilme gibi bir yeteneği vardı. Mimiklerimizden, jestlerimizden, hatta ve hatta sesimizin tonundan bile anlıyordu ne düşündüğümüzü... Ve doğru da tahmin ediyordu...

"Şimdi, şu anda bir tek benden başka Malfoy ve sen uyanık olduğuna göre Malfoy'un yanından geliyor olmalısın. Yüz ifadene ve kızarıklığına, bağırışına da bakılırsa... Malfoy'u gördüğüne sevinmiş gibisin Potter?"

Yüzünde Slytherinlilerin çoğunun yapamadığı bir sırıtış vardı. Bu sırıtışı en iyi Malfoy, sonra da Bella yapabilirdi.

Portakal rengi saçları, mavi gözleri olan kız yaslandığı ağacı bırakıp yanıma geldi.

"Cevap vermemeni ve daha da kızarmanı evet algılayacağım. Sonra görüşürüz, Potter"

Yavaş yavaş ilerlerken ben öylece kalmıştım.

Bu ne biçim tespit lan?

Bella Moonfire (bu karakter bütün drarry shipperlara ithafendir.)

Seviceksiniz ulan birbirinizi...

Benim de adım Bella'ysa, fark ettiricem sizi birbirinize...

Malfoy'u görünce yanına oturdum.

"Neden ayaktasın?"

"Uyku tutmadı. Sen?"

"Uyku tutmadı."

"Yalancı... Yine aynı kabusu gördün değil mi?"

"Malfoy be-"

"Senin için endişeleniyorum Bella... Yine havale geçirmezsin değil mi?"

"Hayır da, asıl sen Harry için endişelen..."

"Neden?"

"Deden, Draco. Deden..."

Ayağa kalktım ve onu iyice meraklandırıp sıcacık yatağıma dönmek üzere hareketlendim. Zaten ilk ders Griffindor'la iksir dersi.

Hermonie Granger

Biz yine üçlü bir şekilde sınıfa girerken Draco ve arkadaşlarının bize doğru ilerlediğini fark ettik.

"Harry Potter... Tedaşlı sıçılmış kişi..."

"Draco Malfoy... Limonlu sıçan."

Harry'ye eğildim.
"Bir kere de cevap vermesen olmaz mı?"

Beni takmadan sinirle Malfoy'a bakmaya devam etti.

Hadi ama, yeter artık ders başlayacak.

Snape gelince yine sessizce sınıfa geçtik.

Bella bana el kol yapıp en ön sırayı gösterdi.

Slytherin'in baş tacı... Melek kız<3

Bu kızı seviyorum ya...

Yanına oturdum. Arkamızda Harry ve Ron, onun arkasında Pansy ve Draco vardı.

"Evet çocuklar bu gün Amortentia yapacağız. Kitabınızın 362. Sayfasını açın."

Bella'yı çok sevmemin bir nedeni de benim gibi olmasıydı. Yani inek olmayı o kadar da kafasına takmıyordu. Malzemeleri hazırlamaya başladı. Ben de tüpleri kontrol ettim ve yapmaya başladık.

sessizlik(drarry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin