başarısız piknik planı

769 43 23
                                    

Harry Potter

Kendimi neden bu kadar kötü hissediyorum ki... Sanırım kıskanıyorum.

Bella'yı kıskanıyor olamam ama öteki daha da mantıksız.

Birincisi biz erkeğiz ve ben gay değilim. En büyük örneğim Cho. İkincisi o bana bakmaz. Biz düşmanız. Üçüncüsü... Üçüncüsü... Okul baskısı. Ailelerimiz, okuldaki arkadaşlarımız ne der?
Hem, onun beni sevmediği belli zaten.

"Potter!"

Bella'ya döndüm.

"Ne istiyorsunuz bayan Moonfire?"

Yüzünü astı.

"Kızgın mısın?"

"Neye kızmalıyım?"

"B-bilmiyorum."

Gerçekten çok masum duruyordu.

"Ne istiyorsun Moonfire?"

"Draco, Hermione, Ron ve ben beraber yasak ormana gideceğiz. Gelmek ister misin?"

Bella için yasak orman yasak değildi. Dumbledore hiç bir zaman Bella'yla beraber yasak ormana girenlere kızmamıştı. Nedeninin Bella'nın sporda aktif ve çalışkan biri olmasıydı. Yani bir problem olursa kendini öğretmenlerden iyi koruyabilirdi. Hermione de öyle fakat kurallara uyan bir kız olduğu için oraya girmemeyi tercih ediyordu.

"Gelirim."

Hermione'nin ilk defa gidecek olması bir yana, Malfoy'un gidiyor olması asıl nedenimdi. Ama neden...

Bella kolumdan çekiştirip yasak ormanın ortasında harika bir yere getirdi. Ağaçların ortasında büyük, güzel bir boşluk vardı. Boşluğun üstüne doğru eğimlenip güneşi kapatmaya çalışan ağaçlara inat güneş ışınları mükemmel bir açıyla ağaçların arasından geçiyor, açıklığın zeminini süsleyen zümrüt yeşil çimenler ve papatyalar arasında dans ediyordu.

Ortak salon büyüklüğündeki alanın ortasında bizimkiler kahkahalarla sohbet ediyordu. Yanlarında bir de piknik sepeti vardı.

Yanlarına gidip oturduk. Draco direk bana odaklandı.

"Potter, senin gelmeyeceğini sanıyordum."

Hermonie yüzünü buruşturdu.

"Biz de geleceğini düşünüyorduk."

Aralarında soğuk bir bakışma geçse de Bella hemen toparladı.

"Eee, Hermione, Ron'la nasıl gidiyor?"

İkisinin de yüzleri kıpkırmızı olurken onlara döndüm.

"Vay hain arkadaşlar, madem sevgilisiniz neden söylemiyorsunuz ki? Neyse nikah şahidi benim."

Bu lafım üstüne daha da kızardılar.

Draco o piç sırıtışını yaptı.

"Sen önce bi' kendine evlenecek birini bul. Bu gidişle evde kalacaksın."

Gözlerimi ona çevirdim. Gerçekten canımı yakmıştı.

"Ben senin gibi uçkuruna düşkün biri olmadığım için sevgilim olmasa da olur, Malfoy."

Herkes bi anda bana gözlerini kocaman açarak bakarken Draco sırıtmayı sürdürdü.

"Potter, benim uçkuruma düşkün olduğumu nereden biliyorsun?"

Bakışlar Draco'ya dönerken yanaklarımın ısındığını hissettim. Toparlayıp geriye yaslandım.

"Uçkuruna düşkün olduğunu kabul ediyorsun yani?"

"Beni izlediğini kabul ediyorsun yani?"

"Ben seni izlemiyorum sen beni her ders izliyorsun."

Gözlerini kocaman açtı. Sonra Bella kaşlarını çattı.

Yazar

Draco yutkundu. Sonra kalkıverdi.

"Benim işim var."

"Malfoy bekle! Neden beni izliyordun ve neden şimdi kabul ediyorsun?"

Sarışın çocuk kızın ne diyeceğini önemsemeden cevapladı.

"Bella'yı sevdiğini düşünüyordum. Bu yüzden her ders gözümü üstünde tutuyordum."

Bella Draco'nun yalan söyleme potansiyeline küfrederken Harry göz devirdi.

"Draco Bella'yı sevseydim bu gün burada olmazdım."

"Peki ya beni sevseydin?"

Alana birden sessizlik çöktü. Adeta rüzgar bile esmiyordu.

"Y-yani arkadaş gibi demek istiyor herhalde yoksa sen beni kullanıyor musun?"

Draco minnettar gözlerle Bella'ya baktı. Bella göz kırptı.

"Evet, başka türlüsü düşünülemez zaten."

"Bence düşünülebilir."

Hermione araya girince hepsinin kafası ona döndü.

"Ne Bella'yı gayet iyi tanıyorum sadece..."

Bella çantasını aldı.

"Hadi kalkın... Olmadı burası... Bozdu bütün güzelliği burası..."

Bella çocuksu bir ifadeyle ağaçların arasına yürürken Draco gülümseyerek kıza baktı. Diğerleri ile beraber takip ederken de bakmaya devam ediyordu fakat bu bakış sevgiliye bakıldığı gibi aşk dolu değil, kız kardeşe bakıldığı gibi sevecendi. Harry ise Draco'ya bakıyordu. Onun düşündüğü ise 'neden Bella'ya aşık'tı.

Ve bunların hepsini Hermione dışında kimse fark etmemişti.

..........

"Sıkıldım."

"sevgilinle takılsana"

"Hermonie bence oyun olduğunu sen de anladın."

Ormanda bir tek Hermonie ve Bella vardı.

Hermonie gülümsedi.

"Tabiki de anladım."

"Yardım istiyorum."

"Neden?"

"Çünkü büyülerde senin kadar iyi değilim."

"Peki ne istiyorsun?"

"Bak şimdi~"

Ahahahah
Evet fazla pisliğim.

sessizlik(drarry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin