Summer time

67 13 6
                                    

Vítám vás pri ďalšej časti na tomto blogu.

"Hahaha, že blogu."

Čo sa týka mimo všetkého(moja snáď obľúbená veta) sa dostávam k téme leto, ktorá mi napadla práve teraz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Čo sa týka mimo všetkého(moja snáď obľúbená veta) sa dostávam k téme leto, ktorá mi napadla práve teraz. 

Mám rozpísanú beauty časť o make upoch, ale neviem, či by vás to bavilo čítať. A či by ste si z toho niečo vzali.

Mala som menšiu pauzu od wattu a nemala som ani náladu písať, takže preto po dlhšej dobe som späť. To mi pripomína, že by som si mala spraviť zápisník a písať si nápady na témy. Alebo mi napíšte nejaké témy, niečo čo vás zaujíma do komentárov. Moc vás prosím. Pomôžete mi s tým.

 Pomôžete mi s tým

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

No, ale téma leto. Kľudne mi napíšte, čo ste celé leto robili vy. Predsa idem sa teraz vám vypísať takže kľuuudne sa mi vypíšte aj vy miláčkovia moji.

Samozrejme moje leto nie je zvlášť nejako špeciálne. Tento rok možno trochu nudnejšie. Napriek tomu bolo pár momentov, ktoré stáli za to. 

Ja ako osoba si vážim každý jeden deň. Či už sa s niekym pohádam alebo si poplačem, vždy je pre mňa perfektný a vážim si každú sekundu a čo i len minútu. Naozaj aj keď to moja mama nevidí alebo ostatní, tak každý večer ďakujem za celý deň, proste za všetko. No inak tomu ani nebolo počas tohto leta a mojej práce. 

Od začiatka júla, presne tretieho som nastúpila. Zo začiatku to bola nuda, ale po čase sa v hotelovom areáli začali konať akcie a rôzne podujatia a ľudia začali chodiť. Najmä angličania, taliani a španieli. Začal sa stres, keďže som nebola poriadne zaučená, keďže nikto na to nebral veľmi ohľad. Po čase som sa naučila snáď všetky veci, ktoré som potrebovala a teraz len mávnem rukou nad maličkosťami a potlapkám sa po ramene, keď sa ma iné ženy z recepcie spýtajú na rôzne podrobnosti a ja ich viem lepšie ako ony. 

Avšak sa mi do práce veľmi stávať nechcelo, keď vedľa mňa spal vyvalený môj priateľ a zababušený v perine. Musela som sa odhodlať a postaviť sa tomu čelom a vydržať to tých 12 hodín s niektorými nepríjemnými zákazníkmi. Po príchode domov, vyčerpaná a unavená som sa zmohla len na odlíčenie make upu a prezlečenie, prejedenie a zalahnutie pod paplón. Následoval šesť hodinový spánok. Juhuuu. 

Boli však aj dni, kedy som mala voľno. Pár krát som sa bola kúpať. Vonku s kamarátkami. Na nákupy a pokec, proste kamošky ako sa patria. A musím uznať, že keď som mala napríklad na tých pár dní (dva alebo tri) voľno, užila som si ho omnoho viac, akoby som bola doma celé leto a ešte som zo seba mala aj dobrý pocit...

Leto som najmä prežila s rodinou, kedy sme opekali a preberali mnoho vecí a taktiež s mojím priateľom, s ktorým sme si chceli vynahradiť minulé leto, čo sme spolu toľko neboli.

Ako som spomínala, čo som robila s kamarátkami, tak spomeniem aj to s priateľom. 

Chodili sme najmä na nákupy, lebo však Veronika potrebuje nové veci. Boli sme niekoľko krát na večeri, na romantických večerných prechádzkach.Taktiež sme sa mnoho krát chodili niekam po večeroch najesť.  Nesmiem zabudnúť na týždeň u mojej tety, kedy boli na dovolenky a my sme im strážili kocúra. Bolo tam skvelo, napriek 40-tim stupňom. Mali sme tam klímu, takže to nám dopomáhalo a čo ešte dodať? Pár krát sme boli ešte v meste, vonku. Urobili si radosť darčekmi a spoločne hrali nejaké hry. 

No a špecifické zážitky? Je ich príliš veľa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

No a špecifické zážitky? Je ich príliš veľa. Nepodarilo sa nám ísť tam kde sme chceli, vďaka práci, ale v septembri určite pôjdeme do Talianska aspoň a sčekneme Miláno. Mali sme na pláne toto leto s priateľom Prahu. Potom Alpy alebo Tatry, ale nepodarilo sa. Takže budúce leto si to vykompenzujem, možno, keďže šetríme na auto.

No a čo napísať na záver? Užívajte si ešte pár dní voľna. Za chvíľu škola a ani ja sa neteším, takže úžas. Mimo to si naozaj vážte vašich zážitkov a môžme sa tešiť na zimné prázdniny. Síce musím uznať, že keby nepracujem, tak celé prázdniny strávim na zadku a škola by mi chýbala, keďže cez školu nemám čas takmer na nič a bývala som byť z nej dosť vyčerpaná. Ale bohužiaľ sa leto končí a začína nám škola. Najviac sa však teším na 5. september, keďže mi po troch rokoch idú dať dole strojček. 

Takže asi zrejme to je dôvod, prečo chcem aby už škola začala.

Infuse your life with action

Don't wait for it to happen

Make it happen

Blog of mine: Honest and truthWhere stories live. Discover now