Je pravda, že som strašne moc sľúbila ako budem pridávať do blogu každý deň časť alebo nejakú tému. Záujem ste mali a prvé dni sa mi to darilo. Lenže bolo leto a to všetko...
Hlúpe výhovorky... no nič, začnem od začiatku.
Mením svoje názory ale teda veci okolo mňa. Mením sa. Doprdele! Ako to však máte chápať? Neznamená to, že sa mením ako osobnosť, že mám iný postoj k vám. To nie. Avšak chcem hovoriť o depresií a podceňovaní sa. Proste každý máme svoje zlé chvíle a necítime sa najlepšie vo vlastnej koži.
O mojom sebavedomí by som tiež mohla písať a taktiež o kopu iných vecí. Napríklad o tom, aký veľký hypochonder som. Prosím nepíšte mi, že som v tom sama. Pokiaľ neviete čo toto slovo znamená tak vám to jednoducho vysvetlím.
Jednoducho sa bojíte o svoj holý život a pripúšťate si totálne hlúposti do hlavy. Ja som mala takéto obdobie ešte v detstve a verte mi, že sa toho ťažko zbavuje. Buď z toho musíte vyrásť alebo s tým niečo začať robiť.
Sú dni alebo chvíle, kedy mi príde zle a ja sa zľaknem. Pri tom to je úplne normálny jav u človeka ako takého. Bolo to aj horšie a napriek tomu koľko mám rokov stále riešim takéto hlúposti. Vidíte ako veľmi vám dôverujem? Priznávam sa vám s vecami o akých nehovorím ani doma. Jednoducho to je taký boj sám so sebou.
Ľudia nič si nepripúštajte k telu. Sme tu živí a zdraví! Milujme svoj život taký aký je a každý deň urobme niečim výnimočný.
Snažím sa s tým vysporiadať, ale silné bolesti hlavy po večeroch mi nedajú nad tým nepremýšľať. Ak ma chápete. Zajtra idem k doktorke a uvidím čo mi povie. Znovu myslenie hypochondra.
Napriek všetkému si však život užívam. Len sa vyhýbam alkoholu, cigaretám a ďalším hlúpostiam, ktoré k životu nepotrebujem. Začínam sa znovu učiť ako mať doslova v p**i. Neviem to inak napísať ako vulgarizmom.
Zjavne je táto časť dosť o hovne a ja to tu zbytočne vypisujem o desiatej večer, ale! Pokračujeme ďalej. A to sa presúvame k ďalšej časti a to sebavedomie.
Dopredu však chcem napísať, že ste si mohli všimnúť, že môj profil som dosť zmenila. Chcem sa uberať iným smerom. Preto táto časť. Celé to začne dávať zmysel hneď o chvíľu. Jednoducho sa snažím zmeniť moje myslenie a keďže sa zo seba snažím urobiť lepšieho človeka, rozhodla som sa pomeniť môj profil.
No však naspäť k tomu ako sa vysporiadať s vašim sebavedomím. Niekto ho má až príliš veľa a niekto až príliš málo. No a samozrejme s malým sebavedomím si menej veríme a v okolí ľudí sa necítime najlepšie. Sme utiahnutí a najradšej by sme sa zahrabali. Ale baby, ak vás niečo také trápi, tak so sebou začnite niečo robiť.
Oblečte si niečo pekné v čom sa cítite dobre. Upravte sa, ale hlavne sa o seba starajte.
Najviac ma vie rozosmiať, ako veľká časť dievčat píše pod fotky blogerkám na instagrame komenty typu "ty si tak nádherná" , "chcem vyzerať ako ty" , "najkrajšie dievča na svete". Preboha! Vytáča ma to! Prečo sa musíte tak podceňovať a robiť zo seba menej ako je to dievča na fotke? Prečo? Každá sme niečim špeciálna a niečim výnimočná. Každá z náš si nájde chlapca a bude mať rodinu, tak sa prebuďte! To že máte 15 a ešte nemáte chlapca ako vaše kamošky ešte neznamená, že ste škaredé a navždy zostanete samé. Je to hlúposť.
Ak sa samé sebe nepáčite tak na seba zapracujte.
Napríklad ja keď mám také to "meeee" obdobie, tak sa zoberiem a zacvičím si. Aby som sa sama sebe viac páčila. Teraz nenaznačujem, aby ste schudli, ale po tom ako docvičíte sa budete cítiť perfektne.
Taktiež si spravte beauty deň a urobte si masku na tvár. Oddýchnite si. Nalakujte si nechty. Vyčistite zuby, umyte vlasy a budete sa cítiť lepšie.
Ale hlavne nezabudnite sa starať o svoje vnútro. Na to mnoho báb zabúda. Snažte sa zo seba spraviť lepšiu osobu. Buďte milšie a snažte sa zbaviť svojích nedostatkov. Napríklad mňa práca totálne psychicky ničila a stal sa zo mňa nervózny človek. Stále som si svoju nervozitu a únavu vybíjala na priateľovi, ale zmenila som to. Každým dňom sa snažím na sebe pracovať, aby som bola vyrovnaná a aby som bola sebavedomá, verila si a nepodceňovala sa. To je to najhoršie čo môžete urobiť.
Takže sa pekne zoberte a chodťe si prezierť nejaké pekné motivujúce citáty a od rána si hovorte, ako ste úžasné a múdre. Proste sa usmejte a vnútri si začnite hovoriť, aké ste nádherné. Nikto to nebude počuť a vy ste budete cítiť lepšie.
Takže toto je môj come back a ďalšia časť bude viac premakaná, sľubujem.
ESTÁS LEYENDO
Blog of mine: Honest and truth
De TodoFashion, beauty, témy a rôzne rady. Toto je komunita ľudí, ktorí sa neboja ukázať svoje pravé JA! Preferujem úprimnosť a vlastný názor. Ako bonus niečo málo náučné.