Čo máme spoločné?
Aká klasika. Tento tag je snáď na všetkých internetových blogoch. Chcela som tvoriť niečo kreatívne a originálne, ale povedzme si narovinu. Mali by ste ma spoznať. Možno si mnoho krát kladiete veľa otázok, ale ešte ste sa neopovážili mi tú otázku napísať. Trochu vám to uľahčím a niečo vám o sebe prezradím.
Znovu to bude také krátke a iba vám zhrniem pár vecí.
1, Volám sa Veronika
2, Bývam na západnom Slovensku
3, Mám priateľa
4, Študujem na strednej škole
5, Nemám rada ružovú. Možno si mnohí hovoríte, že ružová je naozaj dokonalá a najmä dievčenská farba. No, ale ja ružovú nemusím. Tým mám na mysli magentovú, purpurovú a klasickú "barbie" ružovú. Preferujem skôr nude odtiene alebo skôr staroružovú. Inak v skutočnosti ma neuvidíte oblečenú v sýto ružovej farbe.
6, Milujem psov aj mačky. V skutočnosti si neviem predstaviť mať mačku. Keď vidím, čo má moja krstná doma, tak dva krát rozmýšľam nad jej kúpou do budúcna. Ale povedzme si narovinu, že psi sú omnoho viac žiadaní. Je to niečo úplne odlišné. A mimo to, psíkovia sú jednoducho najviac rozkošný. Moje obľúbené plemená sú: Shar-pei, Husky, Nemecký ovčiak, Stafford a nájdu sa aj iné.
7, Mám neskutočne veľa obľúbených filmov. Keby sa tu mám rozpísať tak to trvá príliš dlho. Ale taktiež filmy zaraďujem do 3 skupín.
1, Filmy, ktoré by som mohla pozerať dookola a nikdy ma neprestanú baviť.
2, Filmy, ktoré som raz videla a viac krát ma už nebavia.
3, Filmy, u ktorých som videla len začiatok a stačilo mi...
8, Moje obľúbené činnosti sú: písanie, počúvanie hudby, venovanie sa mojím blízkym, spanie, jedenie, pozeranie filmov, cvičenie a nakupovanie. Nesmiem zabudnúť ani na malovanie(make up).
9, Mám malého psíka. Presnejšie yorkshirského teriéra. Jeho celé meno je Owen Nelsom, ale voláme ho Oddy.
10, Neznášam vanilkovú a čokoládovú zmrzlinu. Aj napriek tomu, že sa u mňa v príbehoch vanilková zmrzlina objavovala veľa.
Zrejme to bude všetko! Nabudúce si môžeme dať menšiu tému a to bude? - My first love
Live with an open mind and open heart. Always choose love over fear and kindness over cruelty.
KAMU SEDANG MEMBACA
Blog of mine: Honest and truth
AcakFashion, beauty, témy a rôzne rady. Toto je komunita ľudí, ktorí sa neboja ukázať svoje pravé JA! Preferujem úprimnosť a vlastný názor. Ako bonus niečo málo náučné.