Ellenség

145 8 3
                                    

"Nem szeretlek téged
Nem kell nekem a szerelmed
Nem az van, hogy nem szeretlek.
Meg nem az, hogy nem tudlak szeretni,,


BaddestMaknaeGirl

~~~Taehyung nézete~~~

Via fájdalmasan felkiáltott, amikor megfogtam az oldalát.
-Bocsánat, de segíteni akarok!- mondom.
Semmi baj...
-Csinálok kaját. - megy el Jin.
-Ki kopogott? Hallottátok, hogy kopogtak?- emeli fel a fejét Hoseok.
Hirtelen nyílt az ajtó, majd belépett rajta egy kislány.
-Ida!- kiáltok fel, és megölelem, ezzel azt érve el, hogy Via a földre rogy.
-Jaj Tae! Tudod mennyire hiányoztál!- ölel vissza.
A mögöttem a földön ülő nő, keservesen zokogni kezd.
-Mi a baj Via?- térdel le elé Hoseok.
-Goh...Gohnoh...- könnyei patakokban folynak.
-Ki ez?- fintorog Ida.
-Gonhoh...- sír, és mutogat a kislány felé- Goh...Gohhnhhhohhshh-zokog, majd nagynehezen négykézlábra áll, és bemegy a sarokba. Levegőt is alig kap a heves sírás miatt.
-Beszélni se tud? Honnan szedtétek?! Ez medvék között nevelkedett!!- rivall a nőre, aki nagyon rám összpontosít.
Gonosz! Ida az exbarátomnak dolgozik! Nagyon veszélyes, és nem hat éves hanem huszonkilenc! Ráadásul férfi!!
Via gondolatait hallom a fejemben...Tényleg! Hogy ez nem jutott az eszembe! Én hallom annak a gondolatát, akire összpontosítok!

Tényleg! Hogy ez nem jutott az eszembe! Én hallom annak a gondolatát, akire összpontosítok!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Összpontosítottam Idára, ami miatt a fejem kb úgy nézhetett ki, mintha elbambultam volna.
De bolondok! Hülye mind! Egytől egyik, beveszik, hogy egy ártatlan kislány vagyok! Miután MINDEGYIKNEK a szívébe beférkőzöm, bábként fogom használni ezeket! Aztán végre férfi lehetek nem pedig egy nyamvadt kislány!
Viának igaza volt!
-Fiúk...-szólalok meg.
-Hm?- kapja fel a fejét Yoongi, Namjoon, Hoseok és Jimin.
-Beszélhetnénk a konyhában?- suttogom.
-Persze. Gyertek srácok! Via, te jössz?- néz rá Kook.
-Meh...- bólint, majd páran felsegítik.
Bevonultunk a megbeszélt helységbe, ahol Jin is társult hozzánk.
-Via is, meg én is, tudjátok, olvasunk mások gondolatában!- motyogom, hogy csak a körben állók hallják. Bólintanak; tudják miről beszélek- Ida egy 29 éves férfi, és azt hiszi jelentéktelen vérfarkasok vagyunk, így~
-Így bábnak akar titeket használni!- veszi át a szót a nő- Engem ismer, ezért volt olyan rideg amikor felzokogtam. A sírásom okát, majd megmagyarázom, ha elment!- bólint, és kimegy a nappaliba- Sziasztok! Még találkozunk!- ezzel hangja elnémul; elment.
-Tae...- böki meg az oldalam Ida. Szerepet kell játszanunk, hogy ne leplezzük le az erőnket!- Ki volt ez a lány?- néz fel rám.
-Egy barátunk!
El ne mond neki hogy hol lakok, mert megölnek!!!
-Hol lakik?- kérdi.
-Nemtudom pontosan...Valahol bent a városban!- mutogatok valamerre.
Köszönöm Taehyung!
-Értem...Khm...- hangja méllyebb volt a szokásosnál...
Hamarosan elmegy az erőm... Jajj végeznem kéne a bolondokkal
-Ida! Nem kéne indulnod?- kérdezem, mire kérdőn néz rám- A nagymamád nem vár rád?
Nem, nincs is mert megöltem...Hehe! Már rég meghalt, de nektek ezt nem kell tudni!
-D...de! Sziasztok!- ezzel elhagyta a házat.
-Ó édes jó isten!- sóhajt fel Jungkook
-Hali!- lép be a konyhába Via, mire mind összerezzenünk.
-Ó b@zd meg!- káromkodik Yoongi, a szívéhez kapva, mire az érkezett elröhögi magát.
-Khm...-csillapítja a nevetését a nő-Ida egy férfi. Exbarátomnak dolgozik, akinek a nevét nem szivesen mondom ki. Ez egy hadüzenet volt! A koponya felhő hamarosan megérkezik...- harapja be az alsó ajkát.
-Nee...- suttogja Jin.
-Dee...- bólogat Via- Minél hamarabb túl leszünk rajta, annál hamarabb szabadok lesztek!- tárja szét tehetetlenül a kezét.
-De ezeket lehetetlen lesz legyőzni!- akad ki Hoseok, mire Via megragadja a két vállánál fogva, és rázni kezdi.
-Nincs lehetetlen csak tehetetlen! Aki nem tesz semmit az ügy érdekében, Na az veszít!- ezzel csettint egyet és eltűnik.
Tereportáláás!!! Egyetek! Holnap ott leszek!

Hali!!! Itt a sulii! Köszönöm az idézetet BaddestMaknaeGirl!!!!

Pusszancs!!! (๑♡∀♡๑)

Szürkület Örvényletei •Befejezett•Onde histórias criam vida. Descubra agora