3

25 8 1
                                    

aku lupa nk bagitau aku ni kira one way dengn rumah am senang kata satu kampung . aku tak suka dok bandar sebab korang tau kan suasana kat sana meriah dengan asap . so dok kampung je la.

sampai je rumah am mak dia keluar. haa sudah nanti ape pulak dia fikir waduh dah lah satu kampung."eh kyra. ingatkan sape tadi. ha terima kasih ye nak hantarkan am." ujar puan merdina. seraya aku menyalam puan merdina. "same same"jawabku sambil melebarkan senyuman. "tadi am ade call jugak cakap motor dia rosak tapi dia kata takpayah amik sebab awek dia nak hantar"kata puan merdina. aku pandang am. dia tersengih sengih. fuhh mamat ni suka hati dia je kata aku ni awek dia belom kene sebatt.

aku meminta diri lalu pulang ke rumah. aku rebahkan badan ke katil dengan tak mandi lagi. penat. penat layan kerenah orang takbetul grr. tiba tiba ade wassap masuk.

017×××××××
tenkiuuu❤

haa sape pulak dah. fuh naik laju degup jantung ni ea

kyra
barua mane tetiba bagi love ni?

017×××××××
aish suka hati kau nk panggil aku barua grr. ni aku la am

kyra
oh ingat kafir mane chat tadi tak bagi salam

am barua
fuh menusuk sial

kyra
HAHAHAHAHA mampusss kau syaiton

am barua
eh kau ni mulut celupar ea kiss kang😘😜

kyra
pernah dengar perempuan jahil pancung babijantan mcm kau?

am barua
aku gurau je wey lekk laa

diakhiri dengan senaskah bluetick

******

aku ke sekolah mcm biasa. sampai je garaj moto aku kunci motor then jalan masuk class. tiba tiba JENG JENG JENG. aulia menghalang jalan aku. waduh harap minah ni tak tau pasal hal semalam."semalam kau balik dengan sape?"tanya aulia seperti mahu marah.haa sudah musnah harapan aku tadi."aa…err de..dengan am"waduh kok gagap sih kyra ni. "eh tapi bukan aku nk hantar tapi dia yg paksa aku taknak pon" jawabku laju serbesalah tau tak.

"eh kau ni lekk la aku tanye je. btw tenkiuu antarkan dia. aku nk cepat semalam aku yg suruh dia naik dengn kau. hihihi" katanya sambil tersengih sengih"ish kau ni. buat aku takut je tau. sepak kang" kataku dengan nada merajuk. kami gelak dan masuk ke kelas. pdp like usually.

kringggggggg!

ini adalah masa yang ditunggu tunggu oleh pelajar yg suka makan. HAHAHAHAHA. aku berjalan rehat dengn bella. harini aku taknk rehat dengan pasangan semut tu lagi. habiss hilang lemak tepu aku.aku dengan bella beli mee sup. harini sempat sebab kitorang keluar awal so mee sup bnyk lagi HAHAHAHAHA.

"weyy kyra aku tengok lately ni am selalu kacau kau. macam pelik pulak. dia suka kau ke?" tanya bella. aku tenang je dengar soalan dia. takde la nk tersembur. "hahh entalah tu laa tapi tak pelik la bila dia layan perempuan lain sebab dia tu same je mcm si aulia tu. suka melayan" jawabku. " tu semua orang tau yg dua ekor tu suka melayan. tapi pelik sngt bile dia suka kacau kau. mesti dia ade bagi ayat yg mmpu meneraburkan iman kau kan?" tanya bella lgi. "haa err.. ade kott.." jawabku acuh tak acuh " hm agak dah mesti ade" jawabnya lali.

"haish makan je la nanti habis waktu rehat sebok memekak lapo lapo" kataku. bella hanya sengih.kitorang masuk kelas
aku cari aulia takde. mane dia ni lambat masuk kelas.grr. haa tu pon dia. aku nampak dia berjalan dengan am. fuh berkepit. sweet aw aww. hahaha dorang memang sweet. pdp like usually.

👇press this⭐🙏

Kau aku punyaWhere stories live. Discover now