sudah 1 bulan lebih persekolahan
berjalan. kitorang tak mcm pelajar pt3 sebab ade yg masok air ade yg gile gile . tak srs langsung lagi lagi budak perempuan perangai MACAM DAJJALHAHAHAHAHAHAHASIALHAHAHAHA. lekk la lame lagi nk pt3.haa ni cuti raya cina nak dah dekat tinggal dua hari je lagi. kitorang bnyk plan. tapi tengok la nanti dalam banyak banyak plan mesti 1 plan je yg jadi yg lain macam haremmm. ade yg balik kampung la ade yg gi holiday dengan family la. ye la da sebok belaja ni mane nk layan family jap jap jap *belajar ke?*HAHAHAHASIALHAHAHAHA.
*back to story okay. membebel je dari tadi grrr*.
aku duduk kat tempat duduk aku. aulia entah pegi mane tah . giberak kot. eh tu bukan ke aulia dengan sape tu. aku kecilkan mata. eh jap tu bukan si ferzhan ke?senior form4 tu kan? eh ye la.siap bertepuk tampa lagi tanpa aku lengah aku keluar dari kelas aku ke koridor dorang tengah jalan menaiki tangga blok form 4? buat ape lagi la minah ni dengan jantan. eh takkan si am tak datang. pagi tadi taksilap aku dia ade kt dewan time assembly. mane si am? dia tak nampak ke? takmarah ke?
"aku nampak." eh ni bukan suara am ke? aku toleh belakang oh gosh dia dengan berpeluh selak rambut ke belakang dan senyum tipis. habiss iman aku bersepah. "aku tau la kau suka aku jangan la pandang lame lame sayang" saja dia leretkan perkataan sayang tu seperti suara manja.
aku tersedar dia dah betol betol depan aku lagi berapa inci je muka kitorang nk bertembung."erhhh! pervertt!" aku lari masuk tandas. "arghhhhhhh!" aku jerit dalam tandas kerana aku rasa serabut dengan gangguan am ni nasib la hensem.
"hallo hallo siapa dalam?" aku dengar suara budak cina dari luar tandas sambil ketuk pintu. aku buka pintu tengok amoyy tu dah dpn pintu"eh takde pape moyy u pegi la masuk kelas" kataku sambil tersengih apabila melihat amoyy tu rasa pelik dengan jeritan aku tadi.
malu oii.lek lek. kyra tarik nafasss. hembusss. tarikk , hembusss.Allah! 'segar' betol bau tandas ni. ok keluar. aku jalan keluar dari tandas dan terus masok klas.pdp berjalan lancar.
kringggggggg!
aku berjalan keluar dari kawasan perkarangan sekolah dan berlalu ke garaj motor aku memakai helmet dan start jalann. sampai di traffic light aku berhenti. lampu merah takkan nk langgo.tetiba aku dengar bunyi motor rxz di sebelah kiri. aku pandang its am. dah malas nk terkejut terkejut ni.
aku pandang dia senyum. haih fikir aku punya iman ni kerja dia nak terabur je ke bila tngok muka kau.aku pandang depan. lampu hijau. pecuttt. sampai rumah aku rebahkan badan atas katil. Allah banyk nya bende jadi lepas naik sekolah ni.aku pandang jam pkol 2:38.
kalau nak pegi sekolah mengambil masa dlm 30-45min. kalau bawak moto macam bedah jalan lenggang kangkung 45min baru sampai laa. jauhkan. bella dengan aulia dok kat area dekat dngn skolah. so aku dengan am lambat la sampai rumah.
aku jalan pegi bilik air. mandi. turun makan.selepas makan aku naik atas ingat nk tidur. sampai dlm bilik aku baring amik fone scroll wechat moment. bosan. bukan ig scroll. aku tetiba teringat am dan tiba tiba rasa nk try stalk ig dia. khairulidham.
eh ade aku mengstalk ig dia. hm boleh tahan hott jugak laa followers 12.9k fuh kalah aku baru 8.6k HAHAHAHAHAHA biasa la instafam kan. temgah syok stalk ig mamat sewel ni tetiba fone aku berdenting menandakan mesej masuk aku tngok. its am barua hm nak ape lagi mamat ni. aku bukak conversation dari dia
am barua
hoiikyra
waalaikumsalamam barua
assalammualaikum HAHAHAHAKyra
grr baru reti bagi salam. haa nak apeam barua
nak kaukyra
cepat la aku nak tido ni ngntok penat semua adeam barua
okok saje nak chat. hm ye la nak tido kan gi la byekyra
oh byeam barua
bye je?kyra
dah tu?am barua
tade lop lop ke kiss kiss ke halahh plsss🙏kyra
eh kau ni kurang kasih sayang ke sampai mintak simpati orang lain? tak cukup yg mak bapak kau bagi? yg aulia dah bagi?am barua
aduh. yg tu lain kau lain. kau special✨kyra
waduh mass. kau fikir aku cair ke dengan ayat kau tuh? sudah la aku nak tido.am barua
hm ye la. bye lop u❤kyra
bodoh ke kau ni. fyi aulia selalu check fone aku tau. bila bila mase je dia boleh tngok chat ni😏am barua
eh jangan la bagitau dia. aku cium kau kang sesia je hidup.kyra
tahu takot.hahahaha bodoam barua
ish bye sayangaku ngntok dan wassap itu di akhiri dengan bluetick yg indah.✨
hope u guys like it
👇presss thiss plsss⭐
YOU ARE READING
Kau aku punya
RomanceATTENTION📣 first at all nak pesan pada readers readers yang nak baca atau yang stay tuned for update Kau Aku Punya. Bab 1 bahagian atas tu takda kena mengena dengan cerita KAP sebab yang tu just conteng conteng okeh muahh muah Dulu hanya kenalan bi...