Rozdział 3

313 15 4
                                    

Właśnie wsiadamy do prywatnego samolotu Reprezentacji Polski. Usiadłam obok swojego brata i Lewandowskiego. Podczas lotu, trochę porozmawiałam z chłopakami ale chwile później zasnęłam.

-Julka, wstawaj! Jesteśmy! - zaczął krzyczeć Kuba.
-Okey, nie krzycz. - wstałam, wzięłam swoją walizkę i wyszłam z samolotu. Po kilku minutach byliśmy w hotelu. Na szczęście miałam pokój ze swoim bratem.
Po rozpakowaniu i szybkim odświeżeniu poszłam spać.

Następnego dnia cała Reprezentacja wraz ze mną i trenerem poszliśmy na trening. Ja, jak zawsze usiadłam na trybunach i wyjęłam swój telefon. Zaczęłam sobie grać w jakąś grę  (😂).
Nagle na stadion wszedł cały klub Juventus Turyn. Trochę się zdziwiłam, kiedy również zaczęli trening no ale ja się tam nie mieszam.
Kiedy spojrzałam na mojego brata, wyglądał jakby miał zabić wzrokiem Dybalę. Śmiesznie to wyglądało.
W pewnym momencie Paulo spojrzał na mnie i się uśmiechnął. Niepewnie go odwzajemniłam.

Po treningu, poinformowałam mojego brata, że idę się przejść po okolicy.
Kiedy szłam przez jakiś park, weszłam w kogoś. Tą tajemniczą osobą okazał się być sam Paulo Dybala!
-Cześć! To ciebie widziałem na trybunach podczas treningu? - zapytał.
-Tak, to byłam ja - uśmiechnęłam się - a w ogóle to Julia jestem - podałam mu rękę.
-Paulo - odwzajemnił mój gest.
-Tak, wiem - zaśmiałam się.
-Um... może chcesz się gdzieś przejść? - zaproponował.
-Jasne! - odpowiedziałam i poszliśmy razem do jakiejś kawiarni. Ale by było, gdyby Kuba dowiedział się, że spotkałam Dybalę i do tego gdzieś z nim poszłam. Już widzę jego minę gdy mówię mu, że byłam z Paulo w kawiarni. Dlatego mu tego nie powiem.
-Julka, słuchasz mnie? - z zamyślenia wyrwał mnie głos Paulo.
-Co mówiłeś? Sorry, ale nie słuchałam.
-Już nie ważne.
Pogadaliśmy jeszcze trochę ale Paulo oznajmił, że musi iść. Pożegnałam się z nim i również poszłam do hotelu.

Kiedy doszłam do hotelu, było już późno, wiec wykonałam wieczorną rutynę i położyłam się. Długo nie mogłam zasnąć. Cały czas myślałam o tym, że spotkałam Paulo i o nim również. Ogólnie uważam, że jest bardzo fajny. Nie rozumiem co mój brat ma do niego.
Myślałam jeszcze trochę i w pewnym momencie zasnęłam.

********************************
Dasz gwiazdkę? 🌟🌟🌟

Zwycięska dwudziestka jedynka Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz