( Bu Oc gerçek hayatta yoktur ,bir şarkıdan alınmıştır -Sadece bazı yerleri şarkıdan hatta şarkıdan bile olmayabilir -Şarkı videosu ile birlikte medyada . Ve bu Oc kardeşimindir bana yazamam için verdi ve ben üzerinde en ufak bir değişiklik bile yapmadım. Ve bu Ocyi kardeşime adıyorum )
İsmi : Rayn Jones
Yaşı : 3050
Görünüş : 29-30
⚡ Amerika'ya bağlı.
⚡ Saçları gökkuşağının renklerine sahiptir .
⚡ Bir erkek ama gelende Nyo hali ile birlikte olduğu için kız olarak görüntülenir ama aslında o kişi Rayn değildir.
⚡ Bir biomühendistir . Ama yaptığı deneyler gelende insanlar üzerinde ve tehlikeli deneylerdir . (Örnek : Bir insanın ruhunu kullanarak renk elde eder ve bunları gökkuşağı yapımında kullanmaya çalışır daha doğrusu kullanır . Ya da hayvan ve insan DNA larını karıştırarak yeni canlılar elde eder ve bunları kendi yanında saklar . Sadece nadir kişiler görebilir )
⚡ Genelde kot pantolon ve siyah gömlek giyer buna bazen kanlı bir önlük eşlik eder . Ama nadir de olsa farklı giyinir .
⚡ Her insanın ruhunun bir rengi temsil ettiğini söyler ve belirli renkleri bulup bunları kendini ayakta tutmak için kullanır. Yani bir nevi gökkuşağının renkleri olmazsa yaşayamaz .
⚡ Sadece insan bedeni içindeki ruhları görebilir .
⚡ Sidney temsilcisine kafayı bozmuş bir manyaktır . Genelde onun yanında inanamayacağınız kadar normal ve beyefendi davranır . Ama onun nasıl olduğunu Alice bilir ve buna rağmen ona az da olsa ilgi duyar .
⚡ Kulağında küpe vardır .
⚡ Saçlarının renginden dolayı biraz alay konusu olmuştur ama Alice onda hoş durduğunu söyleyince gerçekten de çok sevinmiştir .
⚡ Bir 2p! Si yoktur (zaten böyle birinin 2p ! Ye ne ihtiyacı olur değil mi ?)
⚡ İnsanları kaçırıyordur , ama Alice kızdığı için bunu ondan gizli yapıyor. Yoksa nasıl yaşayacak ?
⚡ Alice'i kızartmak ve onun kendisini kıskanınca yaptıklarını izlemek hoşuna gider .
⚡ Kıskançtır, bunu sevdiği kişiyi abisi ile konuşturmamasından anlayabilirsiniz (bazen yapmıyor değil )
⚡ Belinde birkaç renk içeren şırıngalar vardır . Gücü eksilmeye başlarsa yani zayıflarsa bunlar sayesinde enerjisi geri gelir .
⚡ Kendisi aslında bir nevi Gökkuşağını da temsil eder ,bu yüzden de renklere ihtiyacı vardır aslında .
⚡ Bazen egoistliği tutabilir .
⚡ Sevdiği kişilere kolay bağlanır zor vazgeçer.
⚡ Neredeyse Alice ile çok uzun bir geçmişleri vardır.
⚡ Bazen Alice'e sahip olmak ile ilgili hayaller kurar . Tabi öyle zamanlarda Heaven'a yakalanmamış da değildir .
⚡ Saçlara karşı bir zafiyeti var.
⚡ Göz rengi kırmızıdır .
⚡ Alice'e bazen "Benim olma konusunu daha ne kadar düşüneceksin ?" diye soru sorar . Tabi bundan sonra kırmızı yanaklı bir Alice .... (Nasıl anladıysanız artık öyle anlayın :-))
⚡ Bütün temsilcileri araştırır, hakkında bilgi bulduklarını dosya halinde bir odada saklar .
⚡ Amberly'nin ruhunun diğer temsilcilerden ayrı olarak "açık pembe "olduğunu söyler . Normalde bir temsilcinin ruhu beyazdır . (Beyaz renklerin karışımı olduğu için bu renktir ) ve bu yüzden Rayn , hala bu konuda araştırma yapıyor .
⚡ Saçlarının üzerine bir şey koyarsanız kısa süre içinde kaybolur .
⚡ Birinin onun saçlarını karıştırmasın sevmez .
⚡ Eskiden bembeyaz bir maske takar dı. Bu şekilde insanlar onun yüzünü görmezdi . Ama Alice bir gün "Maske sana yakışmıyor " deyip maskeyi onun yüzünden çıkarması ile bir daha maske takmadı .
⚡ Eskiden 2p! Evreninde takılırdı -çünkü oradakiler ile daha iyi anlaşıyor-
Ama sonra yani oradan resmen kovulduktan sonra 1p ! Evreninde kalmaya başladı.
⚡ Onu iki yerde bulabilirsiniz . Ya Sidney de ya da Rainbow Factory yani kendi temsil ettiği yerdedir .
⚡ Bir ara Amberly'nin saçlarını boyamak gibi bir şey yapmak istemişti (beyaz saçlı olunca ._. ) ama Alice kıskanıp kendi saçlarını boyaması istediğinde bundan vazgeçip onun saçlarını boyamıştır .
⚡ 1,75 boyundadır .
⚡ Ufak çocukluklar yapabilir . Zaten bunu yaparsa da belirli kişilerin yanında yapar .
⚡ Zevk alarak yaptığı bir şey : Alice'e arkadan sarılıp onun kızarmış yanaklarını öpmek /ısırmak .
⚡ Sürekli gülümserken görülebilir .
⚡ Savaşı baya bir gereksiz bulur .
⚡ Küpenin yanında yüzük de takar .
⚡ Çocukları sever ve onları mutlu etmek adına her şeyi yapabilir
(Rayn : Yazar....
Yazar : Tamam yav bir şey demedim ._. )
⚡ Aslında biraz da olsa karabüyü kullanır (yoksa nasıl ruhları renklere dönüştürecek )
⚡ Aşka inanmaz (dı)
⚡ Bazen serseri gibi davranabilir .
⚡ Avustralyalı larını konuştuğu İngilizce'yi çözmesi 5 ayını aldı ._.
⚡ Gelende yanında bir not defteri taşır. Böylelikle yeni tanıştığı temsilcilerin bilgilerini hemen yazabilir . Bunu tanışmasa bile yapar . (Angel'ın eskiden bulduğu bütün dosyaları nereden bulduğu belli ._. )
⚡ Masal'ı ilk gördüğünde onu bir insan sandı ama sonra onun da bir temsilci olduğunu fark etti .
⚡ Homofobik .
⚡ Umursamaz (tabi istisnalar var )
⚡ Sevdiği renkler : Beyaz , mor , mavi, yeşil , kahverengi, kırmızı, siyah ve sarı .
⚡ Beyaz olan şeyleri ya da yerleri boyamak gibi bir takıntısı var (Bundan kurtarmaya çalışıyorlar ._. )
⚡ Soğuk ortamlara hızlı alışamaz ama böyle yerlerde rahatsız da olmaz .
⚡ Neden 1p! Evreninde kalıyor ? Tek kelime : Aşk .
⚡ Genelde rahat bir kişiliği vardır .
⚡ Hava olaylarını yakından takip eder .
⚡ Kuşları çok seviyor .
⚡ Sadece bir kere burun kanaması geçirmiştir .
⚡ Nadir de olsa centilmen olabilir .
⚡ Çok zor utanan biridir .
⚡ Alice ile devam eden 100 yıllık bir ilişkisi var (hem dostluk hem de sevgililik anlamında )
⚡ Müzik dinlemek onu rahatlatır . Özellikle de "Rainbow Factory "adlı şarkıya bayılır .
⚡ Alice'i nasıl sakinleştirilebileceğini iyi bilir .
⚡ Ufak "yaramazlıklar" yapmayı sever (Her ne kadar birileri sevmesede. )
⚡ Hayatta herkesin mutlu olmasını ister .
⚡ Amberly den "Enişte " lafını duyduktan sonra bir süre boyunca bug da kaldı . Çünkü o güne kadar Amberly ile Alice'in akraba olduğunu bilmiyordu