*Yaptığım en küçük karakter *
İsim : Molly Jennifer Rose
Yaş : 6-7?
Temsil ettiği yer : Güney Georgia ve Güney Sandwic.
Hakkında :
● Ne zaman kurulduğu hakkında tam bilgi yok .
● Üzerinde 30 kişi yaşıyor ve yavaş gelişiyor -hatta hiç gelişmiyor - Bu yüzden çok genç .(2006 verileri öyle, 2009 da ıssızdır yazıyor )
● Rose soy adı aslında onun 3. Adıdır .
● Arjantin her ne kadar üstünde hak ilan etse de Birleşik Krallık buna izin vermiyor . Bu yüzden soy adı karışıktır ve o da kendine başka bir soy ad seçer . Bu da 3. Adıdır .
● Geceleri korkunca biri ile yan yana uyumak ister , nedeni o kişi kendinden büyük olursa bir de hiçbir şeyin ona zarar veremeyeceğini düşünür.
● Ülkesinde Antartik şartları da olduğu için beyaz görünümlüdür (Beyaz tenli ,açık saçlı gibi )
● Onu ülke olarak kabul eden çok az yer var . Daha çok sömürge olarak biliniyor.
● Geceleri uyuyamaz , yalnızlıktan korkar ve korunması gerekiyor .bu yüzden genelde koruma altında oluyor Güneyli ülkeler tarafından . İngiltere ona pek ilgi göstermez .
● Sidney temsilcisine büyük ilgisi var.
● Yılın en fazla 1 haftası güneş görüyor bazı yıllarda .
● Kar oynamayı ,yağmur / kar yağmasını izlemeyi , kazakları, penguenleri , fokları, balinaları,balıkları ,kuşları ve soğuğu seviyor .
● Utangaç .
● Antarktika ve Antartik ülkeri hep ziyaret etmek ister .
● Fazla küçük olsa da evde yalnız başına kalmak zorunda oluyor bazen .
● Yaşı gereği birileri ile yaşaması gerekir. Bu yüzden de genelde Güney tarafında kalıyor . Ama bazen kendi ülkesine ne gitmesi gerekir .
● Hiç gelişmediği için bu kadar küçük, yoksa 16-17 yaşlarında olucaktı şu an .
● Bu yaştaki bir çocuk için bile çok hareketlidir.
● Dikkat dağınıklığı var . Bir kişiye ya da bir şeye ne kadar ilgi gösterirseniz gösterin fazla uzun süre odaklanamaz.
● Bazen çok sakin ve uslu bir kızken bazen ise tam bir canavar olabilir.
● Sealand ile aynı kaderi paylaşıyor.
● Tek hayali var : Tanınan bir yer olup şu ankinden biraz daha fazla arkadaşı olması.
● Dış dünya ile bağlantıları kesik denecek kadar az .
● Eğer onun ile aynı evi paylaşmak zorunda kaldıysanız ondan fazla uzakta bir yerde yatmayın ya da durmayın . Gece bir çocuk çığlığı ya da ağlaması ile uyanmak istemezsiniz -günün herhangi bir zamanı için de geçerli -
● Konuşması biraz bozuk , nedeni hem küçük olması hem de konuşmayı daha yeni yeni tam olarak sökebilmesi .
● Arthur'un gözüne girebilmek için her şeyi yapmaya çalışıyor . Ama yapamayınca ise Latin Amerika tarafının gözüne girmeye çalışır. Ve başarır da.
● Birine sarılınca ya da kucağına oturunca uyuklar
● Bu yaşına rağmen bazı şeylere sinir olur. Mesela onu Hawaii adaları ile karıştırmak, ya da sözde işlerini (!) Bölmek gibi .
● Resim yapmayı sever ....
Özellikle de duvarlara .
● Çok tatlışdır.
● Ağlarsa susmaz .
● Sevdiği kişinin paçasına yapışmak gibi bir huyu var .
● Deprem olduktan sonra bir süre boyunca hep Arjantin ile kaldı . (Çok nadir olan bir olay )
●Cildi biraz soğuktur. Eğer sıcak olduğunu hissederseniz bilin ki volkan patladı.
● İştahlı bir ufaklıktır nedeni de kendi yemeklerini sevmemesi ve yeni şeyler denemeyi sevmesi .
● Panik halinde ise güzel bir sesin ona şarkı söylemesinden hoşlanır .
● Sıcak çikolata hastasıdır .
● Neşeli ve iyimser bir kız .
● Nadiren de olsa İngiltere onu ziyarete gelir ya da onu yanında gezdirir . İşte o zaman Molly uyuyana kadar onu bırakmaz . Uyanınca da gittiğini görünce biraz üzülür. Ama onun da gitmesi gerektiğini çok iyi biliyor .
● Saçları genelde uzundur . Ve her gün farklı bir model ile saçını toplar . Bunu yapan kişiler bazen Peru, bazen ise Lima temsilcileridir. Her ne kadar kendileri meşgul olsalar da onun isteklerini yapmaya ya da onu mutlu etmeye çalışırlar.
● Denizi çok sever .
● Kolay alışır, zor vazgeçer.
● Yanakları genelde pembeye yakın bir renktir .
● Fazla elbisesi yoktur .
●Topraklarının bereketsiz olmasından dolayı tarım ürünleri fazla yetişmez.
● Gerçek ailesinden kimseyi tanımıyor.
● Bazen ortadan kaybolma konusunda tam bir uzmandır .
● Giydirilmek hoşuna gitmez.
● Kalın giyinir, bazen ise çok kısa ya da bol