(jack ma tine în brate și ma mângâie pe cap)
(orele au trecut greu iar eu ma indrept spre sala de detenție împreună cu Jack care sa certat cu profa de mate în asa fel încât sa fie și el trimis la detenție tot 2 ore la fel ca mine)
-ți-am zis ca fac în asa fel încât sa îți țin de urât
-dar de ce a trebuit sa te cerți tocmai cu profa de mate
-ți-am zis deja ca să pot sta cu tine
(nu am mai zis nimic până nu am ajuns la sala de detenție)
-am ajuns la ușa iadului (zic eu)
-nu poate fi asa de rău
-s-o crezi tu deoarece dirigu e plecat la conferința profesorilor de biologie și ne va supraveghea altcineva
-ok și atunci cine ne supraveghează?
-vrei sa îți dau un indiciu?
-da
-e persoana cu, care te-ai certat
-stai asa vrei sa zici ca profa de mate ne supraveghează
-da
-și de unde ma rog ști tu asta
-am auzit când am trecut pe lângă cancelarie
(nu am mai spus nimic, am bătut în ușă și am intrat se pare ca profa era deja acolo, sa uitat urât la Jack iar apoi a zis)
-luați loc unde vreți voi
(și asa am și făcut mai ales ca noi eram singurii care au fost trimiși aici, mam așezat în ultima banca de la perete iar Jack sa așezat în ultima banca la geam, mi-am scos căștile și am început sa ascult muzica timp de jumătate de ora până când profa ne anunță că a fost chemată de către director și nu va lipsi mult)
-în sfârșit am scăpat o vreme de scorpie (zise Jack care se ridica din bancă și merse spre geam, ma chemat și pe mine sa îmi arate ceva, când am ajuns lângă el ma apucat cu bratele de gat traganduma spre el ,acesta apropiindu-se de buzele mele sărutânduma ușor ,eu răspunzândui la sărut, buzele lui catifelate le frământau ușor pe ale mele introducandusi limba în gura mea în căutarea limbii mele, după ce a găsit-o am început un vals dulce și plăcut până am rupt sărutul din cauza lipsei de aer)
-acesta a fost primul meu sărut (spune Jack)
-și al meu