Nová aplikace?

264 23 5
                                    


V noci mě probudilo upozornění na mobilu. „Co to sakra je?" Otočil jsem se, abych se podíval, kdo mě zase otravuje. Byla to Hanji. „Co ta čtyřočka chce v jednu ráno?" Odemkl jsem mobil a začal číst zprávu.

Ahoj Levi, našla jsem super aplikaci! Jmenuje se "Texting" a když si ji stáhneš, tak si můžeš psát s úplně náhodným člověkem! Prostě to zapneš, napíšeš přezdívku a automaticky Ti to někoho vyhledá. Je to celkem sranda, když nevíš, s kým si píšeš. Zkus si ji stáhnout, třeba Tě to trochu rozveselí po tom, co se stalo... No nic, jdu spát. Dobrou a uvidíme se zítra! Hanji.

„Nová aplikace? Proč by mě to jako mělo zajímat? Nemusí se o mně takhle starat, nejsem malej fracek." Zamumal sem, vypl mobil a pokračoval dál ve spánku.

Zdál se mi sen o mém bývalém příteli Erwinovi. Seděli jsme v kavárně a povídali si. Erwin potom šel zaplatit a odvedl mě k sobě do bytu. Tam mě hodil na postel a začal vášnivě líbat. Strhl ze mě tričko a kousl mě do ramene. Já sykl bolestí a odhodil ho od sebe. Erwin se naštval a při odchodu z pokoje třískl dveřma. To mě probudilo.

„ Fuj, to byla teda pěkná noční můra... Ještě, že už ji mám za sebou." Otočil jsem se směrem k budíku a všiml si, že za pět minut vstávám. „Super, zase jsem se vzbudil před budíkem." Zamručel jsem a sedl si na postel. Promnul si oči a vzal do rukou mobil. Vzpomněl jsem si na zprávu od Hanji. Možná by mi ta aplikace mohla pomoci zapomenout na Erwina. Celkem bych to potřeboval. Pomyslel jsem si a vyhledal na Googlu "Texting". Vyjelo mi to hned jako první, tak jsem to dal stahovat. „Měl bych se jít osprchovat." Zvedl jsem se z postele, ustlal a vydal se do koupelny. Dal jsem si horkou sprchu a vyčistil si zuby. Když jsem se vrátil do pokoje, aplikace už byla stažená. „ Supr a teď se stačí zaregistrovat." Klik jsem na tlačítko zaregistrovat se a chtělo to po mě uživatelské jméno přesně jak psala Hanji. „ Co si mám dát? Hmm... Tak třeba Rivaille25 podle mého dne narození." Byl jsem rád, že to ještě nikdo neměl a potvrdilo mi to. „To jsem zvědav, koho mi to dá na psaní." Sotva co jsem to dořekl, tak mě to hodilo do chatovacího okýnka s nějakým ReReNem. „ To je fakt dost divný jméno." Musel jsem se zasmát. Hned mi přišla zpráva.

ReReN - Ahoj Rivaille :).


Tak a první část mám za sebou :D. Budu ráda za každou reakci :). Berte prosím ohled na to, že je to úplně první věc, co vůbec píšu XD. Tak pá. Love you.

Ereri // TextingKde žijí příběhy. Začni objevovat