Sabah saat 7 uyandım. Yarın Mardine gidiyorum yani bu gün işlerimi haletmem lazım. İlk önce dolabımın üstünden bavulu mu aldım. Giysi dolabımı açarak tek tek katlıyarak yerleştirdim giysilerimi bavuluma yerlestirdikten sonra ayakabıları mı düzenli bir şekilde bavula yerleştirdim. Baya bi büyüktü bavul. Şimdide üstümü deyişmem kaldı bir kaç parça bir şey bırakmıştım dışarıda. Üstüme kot şort ve beyaz kısa kolumu ve beyaz konverslerimi giynip aşagıya indim. Evde ev arkadaşımla kalıyodum. Annem babam var tabi ki de ama babam İngilteredeki şirketle ilgileniyordu. Ondan kardeşlerim ve annem İngilterede kalıyolar. Biz 6 kardeştik 1 abim, 1 ablam, 1 kız kardeşim ve 1 de erkek kardeşim vardı. Bir de benim can cagazım Darren vardı. Oda benim ikizim olur kendileri. Abimin adı Doğan. Ablamın adı Alexis. Erkek kardeşimin adı Can. Kız kardeşimin adı Ada. Son basamaktan aşagıya indigimde mutfaga girdim. Mutfakta kimse yoktu. Demeki ev arkadaşım kan kardeşim canımdan sevdigim Almim yani Almeria yatıyodu. Hemen çayı koydum üstüne. Yumurta felan yaptım. Kahvaltılıkları çıkartım masanın üstüne koydum ve sırada Almimi kaldırmakta. Yukarı kata çıktım. Benim annem Fransız babam Türk. İstanbulda dogup büyümüş. Annemlede iş sebebinden tanıştılar. Ah sonra anlatırım. Kapıya geldim. Bir iki kere tıkladım. Almim ses vermiyince içeri girdim. Halâ yatıyordu. Genelde hep o benden önce kalkaradı ama bu sefer ben kaltım ve Almimi kaldıracam. Yanına gittim. Melek gibi uyuyordu. Hemen onu sarstım hafif hemde adını söyledim.
"Birtanem. Almim hadi kalk. Kahvaltı hazırladım. Kalkta beraber yiyelim. Hadi Almeria."
Gözlerini hafi arladı ve bana dogru baktı gözlerini tamamen açıp uykulu sesle.
"Günaydın bebegim."
Dedi bende karşılık verdim.
"Günaydın aşk pastam."
Dedim ve kalktım yataktan oda kalkıp bana dogru döndü.
"Sen aşgıya in ben üstümü degişeyim geliyim."
"Tamam."
Odadan çıkıp mutfaga indim çayları koyup Almimi bekledim. 2 3 dakika somra indi aşgıya.
"Aşkımmmmmmmmm napıyon?"
Ah yine başladık. Almerianın enerjisine bayılıyorum. Sabah sabah bu ne enerji. Nerden buluyo bu enerjiyi yaaa.
"Hiç oturuyom birtanem gel otur kahvaltı edip çıkalım işlerimiz haledelim. Biliyon yarın gidiyorum."
Dedim. Bir anda yüzü düştü. Yaa kıyamam ki ben buna. Hemen yanına giditim ve kolarımı açtım. Oda hemen atladı.
"Aaa dogruya sen yarın gidicektin. Şey bir daha söyliyecem. Gitmeee."
"Ufff Almeria benim şebegim. Gitmem gerekiyo zaten 1, 2 haftaya dönicem birtanem."
"Bende gelecem senle hata dur bilet ayracam. Anca beraber kanca beraber bir kere benden kurtulamasınn!"
Dedi sona dogru biraz bagırdı.
Tam agızımı açıp itraz edeceken susturdu o konuştu."Hiç itraz etmek yok ben de gelecem diyorsam bende gelecem bir kere. Sen hiç merak etme ben annem ve babamdan izin alırım. Hadi otur kahvaltı yapalım. Daha çok işimiz varrr."
Uff hiç konuşturmadı beni yaa beni çekip sandalyeye oturturdu. Oda oturdu ekmekten bir parça alıp yumurtaya bandırdı ve agzıma tıktı. Ben olayın sokundayken eleriyle hadi ye diye gösterdi kahvaltımızı yapıptık. Almi koşa koşa odaya çıktı bende telefonla ilgilendim sosyal medyalarıma girdim. Gezdim biraz. Sonra aşgıya koşarak inen Almeriaya' ya baktım sevinç çıglıkları atıyordu. Ona taraf döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI KIZ (ARA VERİLDİ)
ChickLitAmerikada dogup büyüyen Sara Hedaya 25 yaşında özel harekata çalışıyor. Sara tarihi yerleri çok sevdiginden dünyanın her tarafını geziyordu. Bir gün yolu Mardine düştü. Mardinin büsürü tarihi yerleri vardı. Sara Mardine hem iş nedeniyle hemde Mardin...