Ulaş(4bölüm)

362 7 0
                                    

Arkama döndüğümde Darreni görmeyi planlamıyordum. Ona doğru koştum boynuna atladım. Darren beni kucağına alıp hafif çaplı bir döndürdü.

"Hey güzellik napıyon?"

"İyidir yakışıklı. Sen napıyon?"

"Benden de iyi. Almeria nerde?"

Telefonumu elime alıp Almeriaya küçük bir mesaj atım.

Gönderilen: Can dost

Aşağıya in sana bir süprizim var.

Mesajı gönderdim 'tamam' onaylar şekilde mesaj atı. Benim gözlerim hala Ulaşı arıyordu.

"Çok arasın o sonra gelecek."

Yüzüm düşmütü taki birisi 'Darrennnnn' diye bağırana kadar tabiki bu Almişimdi. Almeria hemen ikisinin üstüne atladı ikisinde hiç beklemeden sarıldı ona. Bu anı bozan kalın bir ses duyuldu.

"Noluyor burada kızlar siz bana emanetsiniz?"

"Artık değiliz."

İkimizde bir ağızdan dedik. Poyraz bana doğru gelmeye başladı ikizim hemen öne çıktı.

"Çık önümden."

"Çıkmasam nolur?"

"Sen kimsin be?"

"Ben mi? Ben Darren Hedaya."

Poyraz rengi atı sanki. Yoksa bana mı öyle geliyor.

"Şimdi ikile hata dörtle."

Poyraz bana sinirle bakıp arkasına dönüp gitti. Bizde yukarı çıktık. Bizimkiler otelden oda ayarladılar biz kızlarda Almeria ve benim odamda dedikodu yapıyorduk.

"EE kızlar napıyodıyodunuz bizisiz?"

Doğa:

"Hiç seninki bizim başımızın etini yedi."

"Derken?"

"Şöyle Sara nasıl? Napıyor? Ne zaman gideceksiniz? Mardine gidince ona dikkat edin. Gibi şeyler zırvalıyordu."

"Ayy ben onu çok özledim ben onu yerim ya."

Kızlar gülüşmeye başladı bende tebessüm ettim. Çünkü ben ilk defa birine aşık oldum bu denli ama aşkımıda gösteremiyorum.

Berrak:

"Bizim kız abayı yakmış iyicene."

Almeria:

"Aynen sana katılıyorum Berrak."

Odaya bizimkiler girdi.

Atakan:

"Hey canlar herkes kendi odasına yatmaya yarın bir sürü işimiz var."

Her kez gitti odalarına. 2 şerli kalıyorduk benle, Almeria, Berrak ve Doğa. Atakan, Amir Albert ve Arda kalıyorlardı. İkizimde tek odada kalıyordu. Ayy çok Yoruldum bu gün Almeriaya baktığımda duyurdu bende hemen bonyoya koşup üstümü çıkartım. Makyajımı sildim saçım açtım. Pijamalarımı giydim. Odaya geldim telefonuna baktığımda %20 şarj vardı hemen çantamadan şarj aletini çıkartıp pirize taktım. Telefonun şarj olunca hemen yatağa balıklama atladım. İçimden duamı dileyip Amin diyip yatım.

YABANCI KIZ (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin