b_baekhyun: Hakkında çıkan ilişki skandalı yalan, değil mi? Sehun denilen çocuk ve sen asla birlikte olmazsınız.
real_pcy: Birincisi yalan veya doğru olması seni ilgilendirmiyor. İkincisi bana hesap sorabilecek kadar yakınım değilsin. Üçüncüsü neden olmayalım ki?
b_baekhyun: İstediğin beni öldürmek mi? Böyle davranarak tüketiyorsun beni. Yapma, lütfen.
real_pcy: Ne yapmamı istiyorsun Baekhyun? Hayatıma devam ediyorum ve böylelikle biriyle birlikte olmam tuhaf değil. Hep olduğum yerde kalıp, seni bekleyecek değildim ya.
b_baekhyun: Hayatında olan son kişinin hep ben olacağını söylemiştin.
real_pcy: Yanılmışım demek ki.
real_pcy: Sen de bana hep güveneceğini söylemiştin. Fakat sözünün üstünde durmadın.
b_baekhyun: Chanyeol ben gerçekten çok pişmanım. Sevdiğim kişi sensin ve ben ne yaparsam yapayım bu değişmeyecek. Zaten değişmesini de istemiyorum. Seni istiyorum yalnızca.
real_pcy: Üzgünüm ama yapabileceğim bir şey yok Hyun. Güzel şeyler yaşattın bana bunun için minnettarım sana. Çok güzel şeyler yaşadık ki bundan hiçbir zaman pişmanlık duymadım.
real_pcy: Ama bittik. Kendi ellerimizle inşa ettiğimiz kuleni kendimiz yıktık sanki. O yüzden artık olamayız.
b_baekhyun: Sehun ve sen gerçekten sevgilisiniz değil mi? O yüzden bana böyle davranıyorsun.
real_pcy: Evet. O yüzden düş artık yakamdan Baekhyun. Sehun seninle konuşmamı hoş bulmuyor ki haklı.
b_baekhyun: Mutlu olmamanızı isteyerek çok bencillik yapmış olurum değil mi?:")
real_pcy: Yapma. Kendini de, beni de daha fazla yaralama.
b_baekhyun: Beni artık sevmiyorsun ve yapacak bir şeyim yok artık. Seni seviyorum Yeol.
b_baekhyun: Onunla mutluysan hep birlikte olun o zaman. En azından birimiz mutlu olur böylece:")
real_pcy: Kendine iyi bak.
b_baekhyun: Sen de.❤️
{~~~~~~}
890,836 kişi beğendi
real_pcy Mükemmelsin Oh Sehun ama oyun konusunda değil.😏 @ohhsehun
19,836 yorumun tümünü görbl: Fotoğrafa baktığımda Sehun'u Baekhyun zannettim ve ChanBaek barıştı diye sevinecekken açıklama kısmını okumamla birlikte hayal kırıklığına uğradım.
ch: Chanyeol'un mutlu olduğu fotoğraftan bile gözüküyor. ChanHun çok güzel ve her zaman destekleyeceğim sizi çocuklar!❤️
mb: Hadi ama Sehun yakışıklı değil... Chanyeol onunla nasıl birlikte olur??
gk: Biriyle birlikte olman için illa o kişinin güzel veya yakışıklı mı olması gerekir?? Hem Sehun mükemmel bir dış görünüşe sahip. @mb
dm: ChanBaek'in bitmiş olduğunu ve Chanhun'un gerçek olmasını kabullenmek benim için zor olacak.
kl: Çıkan ilişki skandalının ardından Chanyeol'un bunu paylaşması haberin doğru olduğunu kanıtlıyor bence. Sevindiğimi söyleyemeyeceğim ne yazık ki.
ly: Baekhyun ve seni birlikte görmek istiyoruz, Sehun ve seni değil. Fakat sen kiminle mutluysan onunla ol.
dl: Kalbimin kırılma sesini duyabiliyor musunuz? Birlikte Japonyaya gitmişler...
ph: Bir de biz sadece arkadaşız diyordu. Gördük arkadaşlığı.😒
rm: Neden yorumların yarısında Sehun'u kötülüyorsunuz ki? Sırf bu yüzden Sehun'a nefret edenleri teker teker gebertirim. Lütfen aptal gibi davranmayın. Onlar iki yetişkin insan ve aralarında olan şey bizi ilgilendirmez.
jh: Bu Sehun ünlü dansçı Kim Jongin'in sevgilisi değil miydi?
ts: Evet ama onlar da geçen yıl ayrıldı. @jh
sl: Adama bak be önce Baekhyun, şimdi Sehun. Tipi olsa yine iyi ama Chanyeol gerçekten çirkin. Yoda kılıklı herif.
Öncelikle hepinize ilginiz ve desteğiniz için teşekkür ederim. Kurgunun daha başında olmamıza rağmen endişelerim var. Gerçekten unexpected love'dan sonra ilk defa bir kurguya bölüm yazmak için bu kadar çabalıyorum. Elime yüzüme bulaştırmadan bitiririm umarım.
Sizi seviyorum, hep sevdim ve hep seveceğim!❤️
Başından beri yanımda olduğunuz için teşekkürler.
Sevgiyle kalın💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love is not over/ chanbaek
Short StoryKıskançlık yüzünden biten bir ilişki yeniden başlayabilir belki, ha? b_baekhyun: Birbirimizden uzaklaşmamız aşkın bittiği anlamına gelmiyor, Chanyeol.