real_pcy: Tebrikler.
b_baekhyun: Hangi konuda?
real_pcy: Kim Jongin ve sen.
b_baekhyun: Yani?
Ben burada kutlanlanmalık bir şey göremiyorum.real_pcy: Birlikteliğinizi kutlamak istedim sadece.
b_baekhyun: Birliktelik?
Chanyeol ne saçmalıyorsun sen?
Sarhoş falan mısın?real_pcy: Hadi ama tüm medya sizi konuşuyor. Belki gizli saklayacaksınız ilişkinizi fakat benden gizlemene gerek yok.
Hiç kimseye söylemeyeceğimi biliyorsun.b_baekhyun: Jongin ile uzun zamandır tanışıyoruz. Neredeyse 4-5 ay oldu.
Arkadaş grubumuz vardı kakaotalk'ta ama hiç görüşmemiştik daha önce.b_baekhyun: Geçtiğimiz hafta menajerim onunla bir çekimimiz olduğunu ve bunun için New York'a gitmemiz gerektiğini söyledi.
real_pcy: Yani sevgili değilsiniz?
b_baekhyun: Bunun açıklamasını neden sana yapıyorum bilmiyorum ama hayır değiliz.
real_pcy: Zaten onunla birlikte olmana ihtimal bile verememiştim.
b_baekhyun: Neden ki?
Jongin herkesin isteyeceği kadar mükemmel biri. Pardon ama aptal sevgilin onun gibi birini nasıl terketmiş hâlâ anlamış değilim.real_pcy: Sevgilime aptal demezsen sevinirim. Hem Kai denilen herifle ayrılmasaydı benimle birlikte olamazdı.
b_baekhyun: Yeter artık seni sevdiğimi bile bile bana bunu yapman çok acımazsızca.
real_pcy: Üzgünüm
b_baekhyun: Değilsin.
real_pcy: Belki de
b_baekhyun: Biliyor musun ne var? Artık yoruldum.
Yaptığım ve telafi etmeye çabaladığım yanlışları her defasında bana koz olarak kullanmandan bıktım.b_baekhyun: Sen canımı yakıyorsun ve bunun ne kadar acı verici olduğunu düşünmüyorsun.
Mutlusun ama ben değilim.
O yüzden kes şunu Chanyeol. Üzülmem için yeteri kadar sebep var zaten.real_pcy: Sinirlerimi bozuyorsun.
Seni tanıdığım güne lanet olsun Baekhyun.
Seni hayatıma aldığım için duyduğum pişmanlığı başka hiçbir şeye duymadım ben.
Keşke hiç tanışmasaydık.*Heyyy! Ben geldim. Beklettiğim için herkesten çok ama çok özür dilerim. Elimde olmayan nedenlerden dolayı wattpad'e giremiyordum. Umarım seveceğiniz bir bölüm olmuştur.
Her şey için teşekkür ederim. Sizi gerçekten çok seviyorum ve iyiki varsınız.
Yorumlara cevap vermediğim için üzgün olduğumu da bilmenizi isterim. Eğer isterseniz bit bölüm daha atabilirim sanırım(?)
Şimdiden iyi geceler❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love is not over/ chanbaek
Short StoryKıskançlık yüzünden biten bir ilişki yeniden başlayabilir belki, ha? b_baekhyun: Birbirimizden uzaklaşmamız aşkın bittiği anlamına gelmiyor, Chanyeol.