1

3.7K 358 95
                                    

real_pcy: Bir daha paylaştığım şeyleri beğenme ve yorum yapma.

b_baekhyun: Neden?

real_pcy: Çünkü istemiyorum ve rahatsız oluyorum.

b_baekhyun: Benden rahatsız olmana inanacağımı mı sanıyorsun? Chanyeol ben seni senden daha iyi biliyorum.

real_pcy: Benim için eskisi gibi değerli olduğunu mu düşünüyorsun?

b_baekhyun: Değil miyim?

real_pcy: Değilsin. Bittiğimiz günden itibaren gözümde bir değerin kalmadı ne yazık ki.

b_baekhyun: Sadece canımı acıtmaya çalışıyorsun.

real_pcy: Bu bile artık gözümde bir hiç olduğunu göstermiyor mu? Bir zamanlar senin canını acıtan her şeyi yok edebilecek adam şimdi senin canını acıtmaya çalışıyor. 

b_baekhyun: Tüm bu olanların suçlusu ben değildim. Bizi bu noktaya getiren yalnızca ben değilim.

real_pcy: Hiçbir zaman ona karşı öyle bir şey yapmayacağımı bilmesine rağmen her küçük şeyde beni ihanetle suçlayan adam mı suçsuz? Yoksa onu hep alttan almaya çalışan, her şeye göz yuman ben mi suçluyum?

b_baekhyun: Hatalıydım. O kavganı yaratmamalıydım. Seni kaybetmeyi göze alacak kadar ireli gitmemeliydim.

real_pcy: Bunları aylar sonra konuşmak anlamsız. Pişmanlık için de çok geç ayrıca.

b_baekhyun: Kaybettim değil mi bu defa? Çok geç artık?

real_pcy: Beni kaybettiğini  9 ay sonra anlamana mı üzleyim yoksa sonunda hatanı anladığına mı mutlu olayım bilemiyorum.

b_baekhyun: Son bir şans istesem senden çok mu yüzsüzlük yapmış olurum.

real_pcy: Evet. O yüzden benden uzak dur Baekhyun. İkimizin iyiliği için en azından.

Sonunda buna da başlayabildim.
Bu kadar beklettiğim için üzgünüm ama bir türlü yazamıyordum. Bu ilk bölümden daha çok kurguya geçiş bölümüydü benim için.
Umarım seversiniz ve desteğinizi esirgemezsiniz.
Yorumlarınızın beni ne kadar mutlu ettiğini de unutmayın lütfen.
Sizi seviyorum. İyi geceler❤️

love is not over/ chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin