*geç olsa bile iyi bayramlar, güzellikler💖
b_baekhyun: Yazmamam gerektiğini söylemiştin ama dayanamadım. İyi misin?
real_pcy: Evet, neden olmayayım ki?
b_baekhyun: Çekim zamanı düştüğünü ve ayağını yaraladığını söylediler.
real_pcy: Sadece bir kesik. Önemli bir şey değil.
b_baekhyun: Dikiş atıldı değil mi ? Canın çok acıdı mı?
real_pcy: Acımadı. Çünkü o an başka bir şeyi düşünüyordum.
b_baekhyun: Chanyeol eğer yardıma ihtiyacın olursa ben yardım etmeye gelebilirim. Yani senin için bir sakıncası yoksa tabi.
real_pcy: Gerek yok. Sehun zaten yanımda.
b_baekhyun: Oh, tabi sevgilin yanındayken beni neden isteyesin ki? Hele de o benden rahatsızlık duyarken.
real_pcy: Aslına bakarsan artık rahatsız olmuyor. Onu sevdiğimi biliyor ve sevgilimin artık sen değil, o olması sana karşı olan önyargıyı yıktı diyebiliriz.
b_baekhyun: Gerçekten seviyorsun onu.
real_pcy: Aslında seni unutamayacağımı veya senden sonra bir başkasını sevemeyeceğimi düşünüyordum. Yalan söyleyemem, gerçekten sen en özel ve en güzel hisleri yaşatan biriydin.
real_pcy: Fakat sözlerin, ittihamların, konuşmaların o kadar yaraladı ki sana karşı olan hislerim her defasında bir az daha öldü.
real_pcy: Sehun beni yeniden hayata döndüren kişi. Şu an gülümsemelerimi hatta aldığım nefesi bile ona borçluyum. O hiçbir zaman bırakamayacağım kadar değerli biri benim için.
b_baekhyun: Mutluluğu yeniden bulmana senin adına seviniyorum. Fakat neden biri kalbimi söküyormuş gibi ağrıyor sol tarafım?
b_baekhyun: Belki de herkes haklı. Bizim için bir şans daha yok.
real_pcy: Baekhyun
b_baekhyun: Sakın bana acıma veya benim için üzgün olma.
Şimdi çıkmam gerek.b_baekhyun: Ha bir de ayağını fazla haraket ettirip dikişlerini zorlama.
Ağrıdan ölsen bile ben ilaç içmek istemiyorum diye diretme de.
Pansumanlarını vaktinde değiştir, biliyorum unutursun sen hep.
Kısacası iyi ol Chanyeol.{~~~~~~}
293,836 kişi beğendi
kmagazine Dün gece saatlerinde New York'a çekim için gitmesi gereken ünlü model Byun Baekhyun'a Kore'nin en ünlü dansçılarından olan Kim Jongin'in eşlik etmesi herkesi şoka uğrattı. İkilinin daha önce birlikte hiçbir zaman magazine yakalanmaması onların ne tür bir yakınlıkları olduğunu bilmememize neden oluyor.
Hava alanında verdikleri samimi pozlar tüm medyayı birbirine katarken ikilinin fanları çılgına dönmüş durumda. Onlara göre Baekhyun'un eşcinsel, Jongin'in ise biseksüel olması aralarındakinin arkadaşlıktan daha öte olması durumunu ortaya çıkarıyor.
Hatırlatmamız gerekirse geçtiğimiz günlerde Baekhyun'un eski sevgilisi model Park Chanyeol ve Jongin'in eski sevgilisi rapper Oh Sehun hakkında da ilişki skandalı çıkmıştı. Fakat bağlı oldukları şirketleri resmî bir açıklamada bulunmadılar.
Peki ya siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
23,725 yorumun tümünü gördlm: Fotoğrafa bakmaktan yazıyı okuyamadım ki... Byun Baekhyun sen mükemmelliğin beden bulmuş halisin resmen!
lsk: Aralarındaki ne bilmiyorum ama ikisi bir arada çok güzel görünüyorlar!
dms: Lan Kore ibne kaynıyormuş! Bu ne nereye bakarsan orospu!
smn: Baekhyun maviyi en iyi taşıyan kişi seçilmeli bence! Kırmızı saçlarıyla da büyülüyor resmen😍😍
rjb: Herkes Baekhyun'dan bahsetmiş ama Kai'nin ne kadar seksi gözüktüğünden bahsedebilir miyim acaba? Adam yunan tanrılarına taş çıkartır! Fiziği, giyimi, saçları.. Sen tam bir sanat eserisin Kim Jongin.
pfn: Koyu bir Chanbaek shipperim ve bu haberleri okudukça deliriyorum. chanhun ve kaibaek ne ya CHANBAEK dururken..
prh: Tam bir Brezilya dizisi gibi değil mi olanlar? Hepsinin eski sevgilileri beraber...
yhd: Aslında hepsinin ölmesini istiyorum. Homofobik biriyim ve aralarındakini doğru bulmuyorum. Gelecek nesle kötü örnek olmaktan başka bir işe yaramıyorlar. Hastalıklı piçler.
kdn: Baekhyun'un ayakkabısından almak için para biriktiriyorum ama yarısını bile toplayamadım daha... (y/n Baekhyun'un giyindiği ayakkabı 620$ ve hayatımda ilk defa bir ayakkabıya bu kadar vurulmuştum ama ne yazık ki benim olamadılar...:") )
pbs: ChanBaek gerçek, başkası yalan...
Üzülerek söylüyorum ki bölümler birazcık geç gelebilir. Şu an son senem ve üniversite için son şansım. O yüzden tüm günüm özel derslerde geçiyor...
Umarım seviyor ve sıkılmadan okuyorsunuzdur.
Sizi seviyorum, iyiki varsınız❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love is not over/ chanbaek
Short StoryKıskançlık yüzünden biten bir ilişki yeniden başlayabilir belki, ha? b_baekhyun: Birbirimizden uzaklaşmamız aşkın bittiği anlamına gelmiyor, Chanyeol.