16. Chapter

168 12 2
                                    

Chvíli jsem váhala. Věděla jsem že pokud ho neposlechnu, bude zle. Proto jsem si tričko přesáhla přes hlavu ale pak si ním hned zakryla dekolt. Jerome nade mnou pokroutil hlavou, tričko mi vytrhl a zahodil někam za něj. Z kapsy vytáhl nůž ale pak se na mě podíval a zastavil se.

,,Omlouvám se že jsem tě tam nechal." Řekl a rukou přejel po mých jizvach na dekoltu. Nebyli příliš vidět ale byli tam.

,,Vždyť jsi mě zachránil."

,,Ale nechal jsem tě tam moc dlouho. Nechal jsem ti ublížit." Po tváři mi stekla první slza. Hlavu jsem schovala do dlaní aby mě neviděl tak slabou a potichu plakala. Jerome kolem mě obmotal jeho mohutné ruce a pevně mě držel. Nebyla jsem na  něj naštvaná tak jako na sebe. Je to moje vina, kvůli mě zabila Daisy. Místností se ozval můj tlumený vzlyk. Jerome mě chytil ještě pevněji a rukou mě hladil po vlasech. Když jsem se konečně trochu uklidnila Jerome se ode mě odtáhl, dal mi krátký polibek na tvář a odešel. Snažila jsem se trochu upravit než odejdu za ostatními a najednou se otevřeli dveře. Jerome si sedl na proti mě na zem. Z tašky vytáhl odličovací tamponky a micelární vodu. Po tom co se mu povedlo na tampónek nalít micelární vodu se mě snažil odlíčit, což vypadalo vážně vtipně. Byl tak opatrný že jsem to skoro necítila.

,,Jerome! Máme problém." Vběhla sem Cath, jedna z dívek a začala svým pisklavím hlasem křičet. Jerome se zvedl a se mnou v patách šel za nízkou blondýnkou.

,,Chtěl utéct...a Noah nevěděla co dělat t-tak-" Koktala vystrašeně blondýnka ale nestihla to doříct protože když si Jerome všiml těla pilota jak leží na zemi v kaluži krve, vytáhl z kapsy nůž a zabodl jí ho do krku. Jeromova šílená stránka je zpět. Přiběhla k ní Gigi a začala vysvětlovat že to nebyla její chyba, ale Noah. Hned jak to Gigi dořekla, mrtvé tělo Noah padlo k zemi.

Jedna z dívek donesla lékárničku a na Jeromův rozkaz jsem se toho ujmula

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jedna z dívek donesla lékárničku a na Jeromův rozkaz jsem se toho ujmula. Naprosto jsem nevěděla co s těmi věcmi mám dělat ale poznala jsem že řezná rána není zas tak hluboká. Nejprve jsem trochu zastavila krvácení a poté to trochu s nechutí zašila. Jak pozdě ukázalo pilot omdlel když na něj Noah namířila zbraň a až po tom ho pořezala. Jerome ho zvedl ze země a odtáhl ho neznámo kam.

,,Jak se zbavíš těch těl? Vyhodíš je z letadla?" Ironicky jsem se zasmála když se Jerome vrátil. Ze začátku to vypadalo že mě ani neposlouchá ale když jsem řekla co by s nimi "mohl" udělat jeho oči se rozzářili.

,,Tak na to zapomeň." Zakroutila jsem hlavou a pozorovala Jeroma jak si přehodil mrtvá těla přes ramena. Poté odešel a nechal nás s tu Gigi samotné.

,,Dáš si?" Zeptala se mě Gigi a před obličejem mi zamávala flaškou šampaňského které jsme ještě před chvílí pili s Jeromem. V druhé ruce držela flašku whisky kterou jsem jí vytrhla z ruky na což se ona zasmála, a napila se. Můj obličej se zkroutil do znechucené grimasy když jsem alkohol polkla a v tu chvíli jsem litovala že jsem si přece jenom nevzala to šampaňské.

,,Tak pojď než se tu opiješ, nebo je tam Jerome všechny postřílí." Zasmála se Gigi.

,,Gigi, ty jsi skutečná letuška?" Zeptala jsem se když jsme si sedli vedle sebe a pozorovali Jeroma jak naštvaně hází věcmi mezi tím co křičí na Ari.

,,Já, Ari, Peige a Noah jsme letušky. Ostatní holky moc neznám, vím jenom to, že všechny pracují v Las Vegas."

,,Tak že letíme do-"

,,Neříkej Jeromovi že jsem ti to řekla." Zasmála se a začala listovat módním časopisem který po ní na její přání hodila Peige.

,,Co budeme dělat v Las Vegas?" Zeptala jsem sama pro sebe. 

,,Nech se překvapit Angeline. " Mrkla na mě Gigi a usmála se na Peige která si k nám právě přisedla.

Beautiful lies ( POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat