Giriş

834 29 34
                                    

Evet arkadaşlar. Bu kitapta Bill ve Dipper ile farklı farklı boyutlardaki farklı farklı Bill ve Dipper'ları inceleyeceğiz. Her bölüm bir boyut.

Bill: kısacası benim mal versiyonlarımı göreceksiniz. Ve hepsinde de Dipper'a defalarca nasıl aşık olduğumu...

Dipper: sanki boyutlarda sadece sen varsın da... Ve bölümler yazarın ağzından olacak çünkü Bill'in kardeşi olması hepimizin duygularını bilmesini sağlıyor... Herneyse, e artık boyutlar arası gezimize başlasak mı?

Yazar:HAİ! Hadi gidek.

*boyut değiştirirler.*

Boyuta beyaz ve siyah hakimdi. Bu boyutu hemen tanımıştım. Burası özel bir boyuttu, herkesin suçlu veya polis diye değerlendirildiği bir boyut. Bill ve Dipper arkamdan gelirken bir büroya vardık. Burası Dipper'ın bürosuydu ve şu anda Bill'i, yani boyutun en azılı suçlusunu sorguluyor olmalıydı.

Büroya açık kapıdan sessizce girdik. Şu anda bizi göremezlerdi çünkü üçümüzü de soyutlamıştım. Aslında istesek duvardan da geçebilirdik ama kapı açıkken neden kaybolma riski alalım ki?

Polis Dipper sakince önümüzden geçince onu takip etmeye başladık. Çok gergindi. E ben de Bill gibi bir suçluyu onu severken sorgulamak zorunda kalsam ben de gergin olurdum.

Odaya girdi. Ve tahta bir sandalyeye oturttuğu altın elmayı süzdü.

"Konuşacak mısın konuşturayım mı?"

"Sert polisi oynuyorsun demek... Konuştur bakalım... Nasıl becereceksen..."

Lakabı bile altın elma olan çocuğu şöyle bir süzdü Dipper... Sarı gözleri vardı. Altın sarısı... Boyuttaki her şeye siyah-beyaz bir hava hakimdi ama Bill'in gözleri belirgin bir şekilde parlak altın sarısıydı.

Kalbi ise simsiyahtı ona göre...

Dipper sandalyeye yaklaştı ve yüzünü Bill'in dibine getirdi.

"Kendini çok mu güçlü sanıyorsun, altın elma?"

"Sen bile bana karşı koyamadığına göre evet, bay beyin."

Bill kafasını yaklaştırdı ama Dipper anlayıp geri çekildi. Masanın üstündeki bıçağı aldı ve arkasına döndü.

"Senin hakkında olağanüstü şeyler söylüyorlar..."

"Ne gibi?"

"Mesela yaran ne kadar derin olursa olsun o gün içerisinde iyileşiyormuş."

Omzuna çizik attı. Çok derindi.

"Mutlaka konuşacaksın Bill..."

"Hepsi bu mu, Dipper? Bak, sana daha tehlikeli bir şey göstereceğim."

Bill bir anda ellerini açınca Dipper şok oldu. Altın gözlü çocuk şaşkın polise doğru ilerlerken bizimkiler dışarı çıkmak için hareketlendi.

"Çocuklar nereye?"

"Daha fazlasını izlersek akşam Dipper'in arkası feci acıyacak."

Onlar kaçarken ben kıkırdayıp önüme döndüm. Dipper gerileye gerileye duvara çarpmıştı. Aslında kimseye acımazdı. Ama konu Bill olunca yapamıyordu işte...

Bill Dipper'ı öpünce Dipper şaşkınlıkla gözlerini açtı. Sonra kapatıp uyum sağlamaya başladı.

Ben de ikisini yalnız bırakıp dışarı çıktım ve bizimkileri de alıp boyut değiştirdim.

Dipper: çok saçmaydı. Ben ve Bill'e karşı koyamamak ha? Tch, ne kadar aptal bir versiyonummuş öyle...

Bill: bence gayet normaldi. Zaten sen bana hiç karşı koyamadın ki...

Yazar: bence Bill haklı... Sen zaten ona kıysan ne olacak o bir şeytan. Daha güçlü yani...

Dipper: tuhafiyameti hatırlatırım.

Bill: Hatırlat ama ondan bir hafta sonrasını da hatırla olur mu?

Bill o sırada Dipper'ın üstüne eğilmişti ve Dipper kıpkırmızı olmuştu.

Yazar: ne kadar azgın bir kardeşim var ya... Alooo çıkış yapmadık daha... Sonra odanıza çıkar istediğinizi yaparsınız a-aaaa...

İkisi de kıpkırmızı olunca sırıtıp çıkışımı yaptım.

Yazar: Ben ciphersister ve boyutlararası aşk kitabının ilk bölümünü okudunuz.

Bill: yoh canım bilmiyirdik.. Daha nilir.s.s.

Yazar: Bill çeneni kapamazsan bir dahaki bölüm Pacifica ve Dipper'ın aşkını işleriz.

Bill:tamam sustum yap çıkışını...

Yazar: herneyse... Ben ciphersister ve boyutlar arası aşk kitabının ilk bölümünü okudunuz. Takip etmeyi, yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın.

Dipper: biliyoruz çok resmi bir kapanış oldu ama bu ilk bölüm olduğu için... O zamannn, diğer bölüme kadar görüşürüz!

Bill: tamam yeter artık biz yukarı çıkacağız.

Bill Dipper'ı sürüklemeye başlar...

im retro cum mea carmina, et novum fabulas
;)
Medyayı dinleyin.

Pikachuyazard al sana billdip kitabı...

Ve
NE CHALLANGE EDİON PFF

Boyutlar Arası AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin