Medya: god7- if you do
Bölüm ve şarkı ahgase arkadaşımıza gelsin.
O kendini biliyor.
Pacifica elimi daha da sıkı tutup koşmaya devam etti. Ben de peşinden koşuyordum.
"Pacifica dur. Artık peşimizden gelmiyorlar..."Pacifica durunca birleşmiş ellerimize kızararak baktı ve diğer ellerimizi de kenetledi.
"Dipper, burada ölürsek... Sana bir şey söylemem lazım."
"Devam et."
"Seni seviyorum. Kasabaya geldiğin ilk günden beri ve ben-"
"Eller havaya. Ayrılarak."
Pacifica'nın da benim de alnıma silah dayanmıştı. Aslında buna sevinmem gerekirdi ancak mutlu olmuştum. En azından bir kızın ölmeden önce söyleyebileceği saflıkta duygularını incitmiş olmayacaktım.
"Son kez soruyorum; AntiKor hanginiz?"
Bendim. Antikor degildi ama.. Anti Kor.... Anti bir insan. Kor gibi yanan...
"Ben."
Pacifica bana döndü. Ağlayacak gibiydi.
"Dipper ben-"
"Bayan Northwest lütfen evinize dönün ve ailenize amacımıza ulaştığımızı ve onları rahatsız etmeyeceğimizi söyleyin. Tabi kendilerinden büyük balıkları yakalamaya çalışmadıkları sürece."
Pacifica ağlasa da başını sallayıp kaçtı.
Vay be aşkın gücüne bak(!)
Başıma silah dayayan adama dönersek...
İri yarı adam beni kafamda silahla büyük beyaz bir BMW'ye bindirdi. Gözlerimi de bağladığı için hiç bir şey göremiyordum. En sonunda arabadan indirildim ama gözlerimi açmadılar. Kolumdan sertçe çekiştirerek bir yere getirdiler ve kapı açılma sesi duydum."Siz çıkabilirsiniz ben hallederim."
Sesin mükemmel tınısı kulaklarıma geldiğinde nefesimi tuttum. Bu beni tanımadığı halde aşık olduğum kişiydi. Platonik aşk...
Kapı kapanma sesi duyunca hala nefesimi tuttuğumu fark edip nefesimi bırakarak rahatlamaya çalıştım.
Gözlerimi açınca çabalarım boşa gitti. Yakından çok daha seksi ve yakışıklıydı.Bir de fazla yakındı sanki?
Neredeyse burnu burnuma değiyordu."Evet, AntiKor... Ünlü hacker, zengin insanların bilgiye ulaşmak için gözdesi ve... Bir kızdan daha sevimli çıkıyor ha?"
Kaşlarımı çattım.
"KIZ DEĞİLİM BEN LAN!"
"Daha sevimli dedim g*tünle mi dinliyorsun?"
"Yok ya- öhöm... Sen kimsin ve beni buraya neden getirttin?"
"Ah hadi ama bu kadar zeki olup aptalı oynaman hakarettir bana... Sen gayet iyi biliyorsun buraya neden geldiğini Bay AntiKor, ya da Dipper mı demeliyim? Yoksa Mason'ı mı tercih edersin? Yok, ben en iyisi çam ağacı diyeyim. Daha samimi."
Harbiden benim ne çok ismim varmış lan -.-
"Samimiyetinize ihtiyacım yok Bay Cipher, ya da yeraltının altın şeytanı mı demeliyim? Yoksa isimsiz katili mi tercih edersin? Yok yok ben en iyisi doritos diyeyim. Ölüm fermanımı imzalamış olurum."
Northwestler bir mafya ile başını derde sokmuştu; Bill Cipher. Onu başlarından atabilmek için parayla beni tutup Bill'in zayıf bir yönünü araştırmamı istemişti Northwestler ve bunu yaparken inanılmaz bir şeyin farkına varmıştım.