Hallo~ Üvey Ablamla Kopmacalar

420 39 151
                                    

Merhabalar efenim,

Bol bol kanser olacağınız kitabıma hoş geldiniz. Bütün linçlere ve bad girllere karşı hala ayakta olduğum için böyle muhteşem böyle anlam dolu bir kitap yazmaya karar verdim.

Bugünki kitabımız beni gülmekten öldüren kanser olma riskimi yükselten bir kitap(!).

Adı: Üvey Ablam.

Konuyu anladınız zaten direk. Böyle kitapları eleştiren konusunu açıklayan bir sürü eleştirmen var. Konu açık, üvey ablama nasıl yavşarım.

Olay lgbt yazmak eşcinselliğe karşı olmak değil. Zaten bildiğim kadarıyla bu bir tercih değil yani biz delikanlı adamız eşcinsel olmayız demekle iş bitmiyor doğuştan gelen bir istek veya bir seçim.

Bunu yadırgamak garipsemek bizim vazifemiz değil ki bunu kendine vazife sayıp ona buna çemkiren pisliklerdende nefret ediyorum.

Bir insan sırf kadınlardan hoşlanıyor ona cinsel bir çekim gücü duyuyor diye erkeklerden nefret etmek zorunda değil bunu bir türlü anlamadınız.

Veee o beklediğiniz küfür yediğim ana gelelim.

Ben yorumlara bu ne aq, bunu mu beğendiniz, böyle bir kitap yazacağına lgbt tabularını yıkmak üzerine bir kitap yazmak senin için daha hayırlı olur filan dedim.

Aldığım cevap ben bilmem eşim bilirdeki topuklu giyen erkekler gibi hissettirmişti. Fakirliğin verdiği o çaresizlik, milletin eğlencesi olma çabaları, aşırı IQ düşüklüğü...

 Fakirliğin verdiği o çaresizlik, milletin eğlencesi olma çabaları, aşırı IQ düşüklüğü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birde bunu yazdıktan sonra engellemen...

Böyle bir göt korkusu yok arkadaşlar direk yorumlarımı silip engel atmış. Ulan sanki fake hesap açıp sana daha beterlerini yazamayacağım. Neyse üşendim ama panoma yazdım belki görmüşsünüzdür. Her neyse.

Birde şu annen seni doğurmamış sıçmış.

Lan kız yepyeni bir doğum yöntemi buldu lan.

Laf soktu olum alkışlasanıza.

Birde random atmış lan çok komik.

Hele birde şu sikme muhabbeti var. Ulan sen uzaydan mı geliyorsun?

Sana birde burada nasıl oluştuğunu mu anlatayım?

Peki şu erkekleri üstün kılma çabası.

Yemin ediyorum hüsran.

Hele Allah'ın medine dilencisi. Ulan kız Kabe'ye gitti Hac yaptı Medine'ye uçtu dilencileri kendinden daha alçak gördü geri geldi. Ulan Allah'ın üvey yazarı sen kimsinde Medine'deki dilenciyi hakaret diye kullanmaya kalkışıyorsun! Sen git kitabına 3000 milyon kişiyi etiketle, okunma kas, ordan zaten yolu biliyorsun ünlü olacaksın, güya kitap basacaksın, millete kilitleyeceksin kitap başına 30 tlyi sonra suçlu medine'deki dilenci yok ya.

Birde babana, annene söylesene şu sikme muhabbetini bakalım kim kimi sikiyor (:

Retinam alev aldı ama hissetmiyorum.

Boşluktayım kimin hatası bu diye düşünüyorum. Ben ki oraya buraya zaa yazan liseli ergen ben yaw ben.

Beni geçeni de bulduk arkadaşlar, hayırlı uğurlu olsun.

Sizden naçizane minicik bir istediğim var.

Şu yazar bozuntusuna eleştiri neymiş gösterin.

Hoşcakalın.

Dırırıt

Yazar (!): biryudumsarapx

(isim çok yaratıcı -_-)

Klişelik:100000/10

Linç yeme garantisi (eleştiri kaldırabilme potansiyeli) : -82828218189191

Yazım kuralları : Demet Akalın

Yorekok'un Kızı/ Eleştiri KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin