Tekrardan merhaba,
Artık yeni bir destek hattı kurmayı düşünüyorum.
Wattpaddeki iğrenç +18 kitaplara karşı hayatta kalma hattı.
Aradığınız an sırayla polis itfaiye ambulans gibi hizmetlerden yararlanabileceksiniz.
Çok zekiyim biliyorum teşeke.
Midem iyi değil başım dönüyor intihar etmek üzereyim.
Kitabın adı: (+18 nasıl yazılır) Tutkunun Köleleri
Öylesine wattpadde dolaşırken denk geldim ve kapağından direk berbat bir kitap olduğunu anladım fakat yetişkin içerik ibaresini görmediğim için o kadarda korkmadım.
Neyse kitap direk esas kızın tecavüze uğramasıyla başlıyor.
2 sarhoş kıza tecavüz etmeye çalışıyor ve kahramanımız anında oraya zırtlıyor. Her şey süregelen bir klişelikle devam ediyor derken kız bir anda adamı öpüyor. Adam şaşırıyor kız utanıp ağlıyor.
Ve adam kızı öpmeye başlıyor.
Pardon adam demişim.
Amk kızı da karşılık veriyor. Ve aklından geçen tek şey herifin yakışıklılığı. Lan daha demin neler oluyordu şimdi neler oluyor.
Tövbe Allah'ım tövbe ya.
Kurban Bayramı'na yaklaşıyoruz, sizin yazdığınız bombok kitaplar yüzünden nelere maruz kalıyorum.
Neyse sakinim...
Daha sonra kız adamın evine geliyor filan bu arada 30 bin kere bayılıyor, evden kaçıyor, 30 kere adamı öpüyor bunlar klasik sahneler.
Sonra işte adamla aralarında
Amk anlatamıyorum lan ben utanıyorum be.
Kız beraketimi vermem ama senin olabilirim gibi saçma salak şeyler diyor. Yok bana öpmeyi öğret yok bana sıçmayı öğret ayağına bütün iğrenç şeyleri yapıyorlar.
Hayatınızı karartıyorlar bunu 10 yaşındaki bir bebenin okuduğunu düşünemiyorum.
Benim bile hayatım karardı yas tutmak üzereyim. Hatta kitaba yaptığım yorumlardan paragrafı gören arkadaşımın bile hayatı karardı.
Tek bir ss paylaşacağım akıl sağlığınız için
Yemin ediyorum kusmak üzereyim bu ne amk malı.
Yazara saygı duymak filan yok kardeşim.
Bu ne ???
Hadi alacağın tepkilerden korkmuyorsunda Allah'tan da mı korkmuyorsun?
Hikayede benim anlamadığım imalarda mevcut şimdi burada bundan behsedip hayatınızı karartmak istemiyorum.
Bunlarda azgın çete
Yazarrr yebeee çünkü ben azgın bir okuyucunum savaş çokk yakışıklığğ.
Hepinizin yorumunu, profilini, okuduğu kitabı, yazarı, bu kitabı yazarken ki aklı seveyim....
Acayip sinirliyim.
Birde yazar en başına +18 var rahatsız olanlar orayı atlasın diyor.
Ulan kitabın %99.9'u bu zaten.
Geriye kalan %0.1'ide kızın utanması
Em beteriyse yanlışlıkla yorum yerine voteye basmam Allah'tan direk elimi çekip wattpadden özür diledim.
Buradan tüm İNSANLARI kitaba spam atmaya yazara spam atmaya ve eleştirmeye davet ediyorum.
Klişelik:1727216171783828261161738161738171727128278308912749203819
Linç yeme garantisi: Destur.
Yazım Kuralları: Olsa ne yazar!
------------------------------------------------------
Apayrı bir sınır çekerek Hepimizin 30 Ağustos Zafer Bayramı'nı kutluyorum.
Bize bu koca vatanı armağan eden koca yürekli Mustafa Kemal Atatürk ve Türk Askerlerine armağan edeceğiniz kocaman kalbiniz olmasını ve milletine fayda sağlama arzusunun hep içinizde bulunması diliyorum sizden. Benim içinde geçerli tabiki.
Hoşcakalın nice ZAFERlerde görüşmek üzere.♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yorekok'un Kızı/ Eleştiri Kitabı
TerrorKapak: ydogansoy ♥♥ Kaçın yazar bozuntuları ben geldim. Beğenmiyorsan okuma, sen ne biliyorsun gibi saçma salak bahanelerle gelmeyin.