1

275 26 0
                                    

Hello crush ! I hope today
you doing well ! ♥️
-KDY ♥️

Selesai tulis nota tersebut , Doyeon lekatkan pada loker crushnya . Semoga selamat sampai ! Bisik Doyeon .

"Kau buat ape ni ?"

Ewah ! Sape tegur ni? Terhinjut bahu Doyeon apabila ditegur dengan sebegitu .Sekilas ditoleh rupanya Guanlin . Mr.Crusheu~ .

"Um excuse me . My mom says not to talk to the stranger "

Hah ! Bagus ! Tepat ! Pandai ! Segala pujian diberikan untuk dirinya sendiri . Kembang kempis dirinya kerana dipuji oleh dirinya sendiri . Ape org cakap ? Hah! Syok sendiri .

Langkah seribu diambil bagi mengelakkan ditanya soalan yang merepek . Malah,langkah seribu tersebut diambil begitu pantas bagi mengelakkan si Guanlin ni tarik dia je mana mana yang dia tak tahu .

Anak dara tak patut ikut stranger ! Bahaya ! Nanti kena bam ! Hah ! Mati kau ! Bebel bebel gak . Tapi si Doyeon ni bebel jalan tak guna mata ! Ish ish ish !

" ah mianhae "

Ucap Doyeon dan menolong orang tersebut . Uit ! Hensem !

"Awak tak ape ape ? Ade luka ? Kalau ade luka , jom ikut saya pergi bilik rawatan . Nanti kena jangkitan kuman pulak kalau dibiarkan "

Wow . Apekah ? Jatuh kena langgar . Ade luka ? Unless kau punya luka hatilah LOL.

"Ah xde papelah . Awak tu lain kali jalan hati - hati . Saya takut nanti tak sempat jadi hero awak pulak ."

Ewahh . Manisnya mulut . Hero ? Terima kasihlah . Ucap Doyeon dalam hatinya .

" ahh okay . I need to go ! Class dah nak start ni . Bye!"

Yesh ! Again ! ')

----------------

Sorrylah kalau pendek . ') kau nak . Kau buat sendiri .

Crush +guanlinWhere stories live. Discover now