2

183 23 2
                                    

Guanlin POV .

Ewahh ! Sape lekat sticky note ni? Sapelah kasi note kat aku ni. Ish ! Gediks lah .

Hello crush ! I hope today
you doing well ! ♥️

                            -KDY ♥️

Ape kau ingat aku boleh jatuh cinta ke hantar hantar note ni? KDY? Kim kardashian ? Okay . Ini pelik . Sanggup dia hantar dari eh dia tinggal kat mane eh?

Lantaklah . Class dah nak start ni . Aku hanya mampu ambil buku yang perlu sahaja . Novel dan sebagainya ah biar je kat situ .

Selesai mengambil buku , masuk kelas , cikgu masuk , belajar , rehat , belajar , habis sekolah , tido . Itu sahajalah yang aku pikirkan sekarang ni . Hanya mampu menahan rase sebak kerana perlu berjauhan dengan phone .

Telefon bagaikan— aduh ! Sape pulak main baling baling kertas ni! Aku toleh tiada siapa memandang aku . Ceh ! Aku ambil dan baca

Awak dah baca sticky note saya?
Awak kena belajar Guanlin ! Jangan tido !
Jangan ingat pasal phone awak !
                        -KDY ♥️

Uish ! Spy alert ! Sapelah skodeng aku sampai macam ni ? Aku toleh sekali lagi . Hampeh ! Tak dapat detect sape spy tersebut .

--

Rehat . Yea rehat . Tapi aku rehatkan otak dari segala kepenatan yang diberi oleh Mrs.Kim . Ish . Dahlah math pulak tu !

Math sekarang telah dinaik taraf selevel dengan University ') . Unless kau pandai sangat lah boleh terima math dengan otak terbuka .

Yea . Otak terbuka . Kau paham? Aku maksudkan . Kalau kau pandai memang kau dapat tangkaplah ape Mrs.Kim cakap .

Uh? Sticky note again?

Jangan banyak merungut !
Teruskan usaha ! Hwaiting !
-KDY ♥️

Sape dia ni? Kenape misteri sangat ? Macam mane aku tak perasan yang ade orang tampal? Itulah mengeluh kuat sangat .

Tak pelah kita abaikan . Aku sambung tidur selama 30 minit. Yelah rehat 30 minit . So otak perlu rehat . Kita tido baru cukup fresh !

-----------
Maaf hambar ! 🤔 awuck kalau ada idea share lah :)

Crush +guanlinWhere stories live. Discover now