6

49 8 16
                                    




Doyeon berjalan ke arah bilik guru , dimana Ms.Kim berada. Pintu diketuk lalu dibuka . Kena acah baik sikit . Cikgu-cikgu ada kat dalam ni . Nanti tunjuk sikit darkside macam mana? Boleh kena buang sekolah weyh!

Mata Doyeon melilau mencari Ms.Kim. Hah! Jumpa!Tangan Ms.Kim dilambai ke arah Doyeon . Doyeon berlalu ke tempat Ms.Kim . Masalahnya , cerita ni clichè sgt . Aku rasa mcm nak unpublished pun ada .

Satu fail diberi oleh Ms . Kim .
" Doyeon . Tolong kasi ni dekat Daniel . Miss lupa nak kasi kat dia tadi " hah habis aku rase mcm eh apehal aku lak . Aku pun angguk angguk geleng geleng . K gurau gurau . Angguk je .

Tapi Daniel kelas mane ehek? And sape Daniel ? Mmm gais pls help aku lupa igt lupa igt . Daniel hmm daniel acah mcm Sherlock jap . Daniel Wanna One kah? Ataupun Kang Daniel? Eh beza en ?

Bebel punya bebel . Terlanggar org ter okeh ter. Maknanya tak sengaja . YA TUHAN FAIL TU ! " ah saya minta maap saya tarak sengaja langgar yitu badan awok" k babi ape aku merepek sial . Hah aku punya kalut kutip kertas dlm fail yg tengah berterabur mcm ayat aku skrg ni .

" awak cari Daniel kan ? " dia tanya aku pun ape lagi angguk ah .  " hah saya lah daniel " lah dia ke eh jap org ni lah yg aku langgar pirst time tuuu ~~ kyaaa jodoh au engkau hado? K gurau gurau reader jgn marah

" Kepala bapak engkau marah " - reader

Aku toleh cari dari mana dtgnya suara tu rupanya org yg tgh pgg phone ni.  Kau takde life eh ? HAHAHHA GURAU BAH JGN KICAM AUTHOR.

Aku pun ye bin tak ye . Bagi fail kat Daniel hensem ni . Eh jap aku nak campak Guanlin kat mane ? Eh campak daniel ?

" hmm nah ni dari mrs.kim. Btw awak kelas mane eh ?" Aku tanya sambil menghirup jus oren yg baru Daniel ni kasi .

" uhm saya kelas 5A-1" lepas je dia ckp aku terus " EH KITA SAMELAH !" Eh aku baru sedar yg aku jerit huhuhu memalukan jew .

" eh miss tutor ! Gi mana tadi ? " sape lak panggil aku ni . Hmm toleh ke kiri , toleh ke kanan . Aduh sakit leher rupanya Guanlin .
EH GUANLIN

———
Hey guys miss meh ? Jemput baca buku lagi satu au . K bubye syg krg HAHAHAHHAHA E GELILAK

Crush +guanlinWhere stories live. Discover now