5

143 19 8
                                    

Doyeon POV

Hump ! Cikgu ni acah acah sassy jak . Padahal pondan puih ! Sila meninggal! Aku disini masih rasa nak baling segala benda yang dekat dgn aku sbb crush duduk sebelah wey !!

Tapi muka tak rela . Hmm tak pelah . Mak kata " anak mak cantik petik satu jari sepuluh dtg " . Satu jari boleh petik ke ? Pftt k . Hambar . Tapi kalau petik kena guna dua jari kan ?

Muka dia aku tatap . Alangkah indahnya kalau aku boleh confess kat dia . Lalu kahwin dengan dia kemudian kami happy ever after ! Wuhoo . Jauh bebenor mimpimu .

Hmm cite makin melalut makin lama makin menyampah kan ? Kalau rasa menyampah bakar phone kau . Manatau dpt phone baru HAHAHA . K joke joke .

Aku tatap sekejap je but he caught me stare at him . Muka selamba diberi . "Kau pndang kenapa ? Aku taulah selama kau stalk aku kan ?" Ouch ! Dia tahu kah ? ASTAGA ! Readers ! Lets hide !

Eh readers jgn hide nanti jadi mcam org gila . " eh excuse me , Mr.Guanlin . Walaupun muka kau hensem tapi hmm kalau bodoh maceh jelah " uish kalau cakap cenggitu boleh kah ?

"Ala tak pe asalkan dapat selamatkan diri kau"—reader

Eh the heck ? Reader terselit ? Uhm bagus bagus . Ceh ! Lepas aku jawab dia terus senyap . Ingat nak ajak bercakap . Tapi dia tidur pftt .

—————————

Guanlin POV

Hmm tak jujur nampak . Tak pe kita main , Doyeon . Kita main . Aku membiarkan kepala aku dimeja lalu berpura pura tidur . Apa yang aku dengar ialah bisikan gadis yang menggedik .

Jeles kah ? Hmm yang gedik tu sesuai duduk tepi sampah. Doyeon sekarang masih tekun membaca novel . Rajin nampak . Selalunya buku rujukan dia baca . " Kau ada crush ? " soalan Doyeon ditujukan untuk aku .

"Crush ? Ada . Dia jaga aku dari kecil sampai sekarang ni . Kau rasa sape ?" Jawab aku sambil menaikkan kening berkali kali . Eh cringe . " Mak kau . Pfftt" Tersembur holy shit dari mulut dia .

Heh . Melalut . Dia tutup muka dan merapatkan muka dia ke muka aku . Eh nak ajak kiss kah ? " Aku tau kau gay jangan risau . Takkan bocor punya " What ?! Ew . Terkejut aku terdengar bisikkan dia .

" mana ada babi . Sesedap mulut kau je kan " dibalas sekali dengan acah acah nak tumbuk dia . Hmm k gurau . Cermin mata Doyeon ditanggalkan lalu diberi pandangan yang agak suspicious (?) .

"Apa ? Aku tau aku fab " Aku jujur kay . Kau jujur dgn diri kau . " Doyeon !! Ms . Kim panggil !! " astaga sapa main jerit jerit ni.So annoying . Doyeon memakai kembali cermin mata ala harry powter tersebut lalu blah . Ek eleh .

——————-

IDEA HILANGG !! HELP MEHHHHH !!

Crush +guanlinWhere stories live. Discover now