3

158 22 8
                                    

Doyeon POV .

Phew ! Tadi aku baling kertas kat Guanlin supaya dia fokus . Berjaya ! Dia fokus . Rehat tadi dia tak rehat pun . So kita kasi note supaya dia tak banyak mengeluh pasal Mrs.Kim yelah .

Mrs.Kim bebel kat dia . Bagi homework 10 page semua soalan kbat . Pastu Tambah lagi soalan quiz esok ') . Anda sanggup ?

Saya sanggup tapi kesian kat Guanlin stress .So lepas aku lekatkan sticky note tu . Aku pegi beli creampuff . Yea aku beli 2 paket . 1 paket ade 6 creampuff :) .

Tengah rushing . Um takdelah rushing sangat just rush . Yelah kesian Guanlin . ') cukuplah dapat tgk dia dari jauh . Kalau tengok dekat sgt nanti kena kecam . Yelah skrg ni Guanlin kan abe hot.

Tak baik kacau abe hot . Nanti kena kecam dengan peminat . Silap silap tak sekolah aku trauma dengan kecaman anjing ( ̄∇ ̄).

Shitteu ! Eh tak baik mencarut ! Hah ! Kau yang cakap kan ? Aku tak cakap . Ish kau ni tak baik main tuduh tuduh . Aku tau Malaysia merdeka 30 ogos . Tak macam kau tak merdeka lagi kan?

Hah . Kalau kau dak dak SPM , PT3 . Aku ucapkan goodluck ! (╹◡╹)♡ Nanti kasi tau result tau HOHOHO .

Eh ? Sat . Guanlin tido ! Kita kena senyap takut dia terbangun sebab kau bebel . Ok . Kita dah masuk kelas dgn senyap . Bagus ! Misi selesai . Oit . Belum lah !

Misi kedua . Kena letakkan creampuff ni kat meja dia and blah . Eh tak duduk situ je diam diam lagipun tinggal 10 minit je bunyi loceng .

So yea letak duduk tempat . Done ! Tapi ade bunyi sikit . Dia tak sedar ? Phew ! Selamat . Ok sekarang aku letak . With care .

Done . Ok now duduk tempat kau , Doyeon .

Kring !

Eh dah bunyi loceng? Ok bagus sangat timing kau . Guanlin dah jadi macam baby baru bangun tido . Uihhh my heart .

-----------
╹◡╹)♡ love you ~~ Nanti liv rajin rajin update HOHOHO SELAMAT HARI MERDEKA !! ( ̄∇ ̄) Muah muah muah ! Rajin rajin comment pastu kita jadi kawan ! ♥️

Crush +guanlinWhere stories live. Discover now