Já, oheň

33 8 8
                                    

Jsem tu u další recenze... můžeme jít na to.

Cover:
První část recenze jsi zvládla na jedničku. Cover se hodí k fantasy žánru. Je třeba ho pochválit. Víc k němu nemám

5/5

Popis:
Popis je asi nejslabší stránka knihy. Je obyčejný, není v něm známka originality. Je hezky stručně napsaný, ale je obyčejný.

3/5

Gramatika:
Tady žasnu. Buď jsi vážně gramaticky zdatná, nebo máš výborného korektora.

Našla jsem konkrétně jednu malou chybičku:
Jakoby- jako by (Slovo "by" je součástí slovesa)

Více jsem toho nenašla.

Za gramatiku jednoznačně 10/10

Originalita:
Knih o ohni je velké množství, tahle je ale i přesto velice originální. Je skvělé, jak sis "originálně" převzala budoucnost světa.

5/5 bodů

Text a děj:
Holka, ty máš talent.

Je skvělé, jak postava dokázala promlouvat k nám, čtenářům.

Obdivuji fakt, že jsi dokázala se vcítit do doby, kterou jsi popisovala. Já bych to lépe nezvládla.

Parádní bylo, jak jsi do příběhu zakomponovala flashback.

Stylizaci máš úplně dokonalou, moc se mi libí tvůj styl psaní.

Žádná recenze se neobejde bez mínusek:

Teď budu chvíli mluvit o prologu. Trošku skáčeš v popisu a tím čtenáře pleteš.

Jednu věc jsem nepochopila:
Nejdříve postava mluví o státech a navazuje na vesničky, takže vesničky jsou státy?

Stává se ti, že opakuješ jedno slovo třeba dvakrát ve dvou větách, což nezní hezky.

Za text a děj 8/10

Celkové hodnocení:
Tahle kniha mi překvapila, nejen gramatikou. Toto dílo si jistě najde hodně fanoušků ať už milovníků fantasy nebo ne. Úplně jsem si knihu zamilovala a nadále bude v mé knihovně. A mám pro tebe ještě jednu radu. Nedávej na počet slov v kapitole, může být kniha s tříseti slovy na kapitolu a bude lepší než ta s dvěma tisíci.

Celkově 31/35 bodů, skvělý výkon.

Omlouvám se za velice krátkou recenzi, ale nemám, co ke knize jiného říct.
Girča🍉🍦

Recenze [Zavřeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat