książka 9.

56 5 7
                                    

Recenzja na prośbę A9efgh234, czyli "Killiam" autorstwa ewelainyuriyaoistka

Zacznę może od prologu. Bardzo zachęcający, ciekawy i fajnie napisany. Doskonała scena morderstwa i fajnie przedstawiona postać głównej bohaterki.

Z Rozwinięciem fabuły, jest troszeczkę inaczej. Jest odrobinę chaotyczna i ciężko się w niej połapać. Natomiast jest bardzo oryginalna i ciekawa i szczerze się przyznam, że nie znalazłam do tej pory drugiej takiej.

Styl pisania - trochę nie przemyślany i pojawia się sporo błędów (wydaje mi się, że spowodowanych autokorektą) oraz ortograficznych np. "nuż".

Pojawiają się również źle napisane nazwy postaci z creepypast np. "Lanisch Jacck" zamiast Laughing Jack, lub "Papeter" zamiast Puppeteer, Ale ten drugi błąd został poprawiony w dalszych rozdziałach.

Spodobał mi się wątek innych psychopatów wymyślonych przez autorkę, którzy w pewien sposób wykreowali Killiam, oraz jej historia dzieciństwa i jej brat.

Ogólnie historia nie jest zła, Ale (oczywiście bez urazy dla autorki) Nie przeczytała bym jej drugi raz. Zalecam przejżeć rozdziały i poprawić błędy, bo książka ma potencjał i oczywiście życzę powodzenia w dalszym pisaniu i pozdrawiam autorkę. :)

Aleł.

Creepypasta - najlepsze książkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz