Procházela jsem se po ulicích Londýna, když mi zazvonil telefon. Vyndala jsem ho z kapsy a podívala se kdo volá. Darley. Moje nejlepší kamarádka.
,,Ano Darley?"
,,Musíš přijít do Starbucks! Je tady James Williams! Ten z tý naší oblíbený skupiny, jdu na jejich koncert dneska večer, a jelikož Adriana nemůže, tak jdeš se mnou!"
,,Hned jsem tam! Ale žádný takový, že se na něj vrhneš, ty nevychovaná bestie! A jak může Adriana nejít, vždyť sama je fanynka ještě víc než my!"
,,Prý její nový kluk Adam nechce, aby šla."
,,Tak to je blbý no. Jsem tam za pět minut!"Pak jsem již jen zavěsila, takže nedokázala odpovědět a vydala jsem se do Starbucks, které ode mě bylo asi 5 minut.
Když jsem tam dorazila, Darley na mě čekala u vchodu. Hned mě popadla za ruku a táhla až k Jamesovi.
,,Ahoj Jamesi, vyfotíš se s námi prosím?" Ptala se jak malé dítko.
,,Čau holky, jasně že jo." řekl James a vzal Darley telefon z ruky.
Vyfotil asi pět fotek, pak jsme se ještě vyfotili na můj mobil, na kterém pak strávil nějak dlouhou dobu. Ale nelámala jsem si s tím hlavu.......................................................
večer - 20:05S Darley už stojíme v přední řadě fanynek, za deset minut má začít ta velkolepá show na kterou jsem bohužel ani původně jít neměla. Jsme úplně nadšené.
Kluci přichází na stage, všichni už tam jsou a začínají zpívat, ale Jack, jeden z našich favoritů tam není. Co se stalo, nikde v bulváru se nic nepsalo, je to divné.
Koncert byl ale stále úplně výborný, Harry pověděl i nějaké své vtipy, byl to ten nejlepší koncert na kterém jsem v životě byla.
Po koncertě jsme šly s Darley pryč, když v tom se před námi objevil James.
,,Ahoj, ty jsi Brooke, že ano?"
,,Ehm, ano. To jsem. Proč se ptáš?"
,,To bys momentálně nepochopila. Jen musíš jít se mnou."
,,Proč?"
,,To se dozvíš velmi brzo.".
.
.Jeli jsme autem, a když jsme dorazili k velké vile, James mě zatáhl dovnitř. Dotáhl mě až do obýváku, kde na nás padly tři páry očí. Všem se oči rozzářily, ale já jsem vůbec nic nechápala. Co tady sakra dělám?
,,Ahoj Brooke. Jsem Harry, ale to už asi víš."
,,Ahojda Holka, jsem Kyle."
,,Ahoj Brooke, já jsem Stanley, ale říkej mi Stan.",,Co po mně sakra chcete? Neříkám že jsem vás nikdy nechtěla všechny potkat, ale takhle? Že mě znáte vy sami, ani jsem se vám nepředstavila. Prostě mě James zatáhne do vašeho baráku. Nechápu to, může mi tady někdo sakra říct o co jde?!"
,,Klid Brooke, my ti to vysvětlíme. Stane, spusť." Řekl Harry a pak se Stan spustil do velkého monologu.
,,Jsi to ty, Brooke Charming, ředitelka firmy Charming. Shoda jmen? Nemyslím si. Potřebujeme tvou pomoc. Máme prakticky velký problém. Je to ohledně Jacka."
Stan se odmlčel, podíval na Jamese a ten na něj kývnul aby pokračoval.
,,No, Jack s námi jednou vyzkoušel trávu. Bylo to od managementu, takže byl povolený ten jeden joint, zkoušeli jsme to. Ale Jamesovi jako jedinému to chutnalo. Po týdnu chtěl další, management mu dal. Ale pak už mu dát nechtěli, potřebovali zpěváka co je při smyslech. A tak si našel dealera. Ten dealer mu to dodával celkem levně, takže toho bral hodně. S trávou se choval celkem dobře. Ale pak dealer začal dodávat i kokain a herák. A Jack to vše bral. A tím pádem začal jet v drogách. Ještě teď se za to strašně viním."
Toto mi vyrazilo dech. Jack a drogy? Něco takovýho jsem nečekala, vždyť on byl vždy ten slušný ve skupině. A proč se za to viní?
,,Proč se za to viníš?"
,,Když přišel sem úplně zfetovanej, seřval jsem ho za to, že si v pokoji schovával hromady kokainu, a za to že přišel zfetovanej. Něco si zamumlal a odešel z domu. Bylo to tak před měsícem, žádná zpráva o něm není. Všichni se bojíme, že už někde leží mrtvej v hromadě fetu.",,To je taky mimochodem důvod, proč tam dneska Jack nebyl. My jsme bez něj vystupovat nechtěli, ale management nás donutil. Teď to prý máme zamlouvat, že Jack byl nemocný a nemohl zpívat." řekl Kyle nešťastně.
Tohle není možný. Jak se to mohlo stát? Tohle už nejsou naši usměvaví kluci, tohle jsou kluci v nejhorší podobě. Z oka se mi vykutálela slza. Bylo mi to líto. James mě přispěchal obejmout. I když jsem Jacka neznala, věděla jsem, že pokud jim nepomůžu, tak se skupina rozpadne a kluci upadnou do depresí.
,,Pomůžu vám. Co vše o mně víte?"
James se ozval.
,,Jsi Brooke Charming, ředitelka firmy Charming, bývalá mafiánka. Ale Stan vynechal podstatnou věc. Na."Podal mi papír se skoro nečitelným písmem, ale přesto jsem se dočetla normálních slov.
Ahoj, kluci! Tak co, chybí vám Jackie? A chcete ho zpátky? No tak to prrr zlatíčka. Chci do 15. Března 5 miliard, jinak se s Jackiem rozlučte. Ale bez policajtů, zlatíčka. Buď prachy, nebo Jackova smrt. Už tak je dost zfetlej, pokud si nepospíšíte, už ani 15. Března žít nemusí. Může se topit někde v heráku. Tak si pospěšte, zlatíčka. Zavolejte, pokud chcete Jackieho. Telefon: 156458907
Vyrazilo mi to dech. Opět.
,,Jak víte že jsem byla mafiánka?"
,,My víme všechno, zlato. I to s kým jsi spala před týdnem. Ale tak...." prohlásil Harry jako nějaký stalker.
,,Hej! Já s nikým nespala!"
,,Ups, nepovedený odhad."
,,No tak Harry, nech jí."
,,Dík Stane. Tak co teda chcete?"James se nadechoval, a pak vypustil.
,,Chceme pomoct dostat Jacka zpět."
Brooke nahoře v médiích.
ČTEŠ
Story of my life | CZ
Teen FictionŽivot Brooke Charming není, nebyl ani nebude žádný med. Příběh odehrávající se v Londýně, malá skupina lidí, ale velký problém. . Co když mi James lže? Co když Harry není takový, jaký si myslím že je? Co když Kyle prudce změní své chování a nezvládn...