3.

16 0 0
                                    

Myslela jsem si, že jsme v koncích, že jí můžeme dát leda tak 5 miliard, které neseženeme ani kdybychom prodali celou mou firmu. Ale ještě jsem měla naději v setkání s tím dealerem.

,,Musíme vymyslet plán. Plán tak jedinečný, že by ho ani největší mafiáni Evropy nerozluštili. Musíme mít jedinečnou komunikaci, plán a zadní vrátka. Chlapci, tohle bude ta největší mafiánská akce, co se v Evropě stane za tohle tisíciletí."

Harry s Jamesem na mě koukali jak na blázna, Kyle se smál jako kdyby to byl vtip a jediný Stanley udržel vážný výraz.

,,I kdybych měl pro Jacka umřít, jdu do toho." Řekl jednoduše Stan a mě to zahřálo u srdce. Nikdy jsem si s nikým nebyla tak blízká jako oni.

,,Jdete do toho všichni? Bude to dlouhá cesta, dlouhý boj." Řekla jsem a čekala na jejich odpovědi, ale jako kdyby neměli slov.

,,Jdeme." Vyhrkli všichni tři najednou a já nemohla být sebejistější.

[pohled Jamese]

Byla tak sebejistá. Pozorovali jsme ji s klukama už dlouho, a já měl pocit, že se mi docela líbí. Vůbec není jako ostatní holky, třeba jako moje současná přítelkyně Lisa. Lisa je hrozná šlapka, dělá jak je mi věrná, ale vím že se tahá s jinými za mými zády.

Když vyslovila tu větu o tom, že musíme vymyslet jedinečný plán, bylo vidět že se vyzná. Ale také bylo vidět že si není tak jistá, protože věděla že tento plán musí být víc, než jakékoliv plány a akce předtím. Chci o ni vědět víc.

,,Mimochodem, skvěle řečeno Brooke. Jak od boha z mafiánské bible." Řekl Harry a já věděl, že se ji snaží jen sbalit. Ale ne na vážný vztah, ale protože si myslí, že je asi úplně hloupá. Balí jinak holky co chce jen na sex a jinak ty, co se mu opravdu líbí. Naposledy se mu líbila holka jménem Tiffany, chodili spolu nějakou tu dobu, ale pak ho odkopla. Byl z toho úplně zdevastovanej.

[pohled Brooke]

Museli jsme se vydat ještě na ten sraz. Když jsme tam dojeli, viděli jsme ho. Typický chlap v černé mikině s kapucí, stojící vedle té hospody. Jak nenápadné.

,,Takže teď vystoupíme z auta, obklíčíme ho a zajdeme s ním do támhleté uličky. Je slepá, takže neuteče."

Vystoupili jsme a urychleně splnili můj příkaz. Já zezadu z železné zrezavělé skříně vyndala židli, na ni Stanley hodil toho dealera a James s Harrym ho tam silou drželi. Já vzala baterku a začala mu svítit do obličeje. Typický zfetovaný dealer.

,,Co víš o Jackovi Petersonovi Ernesto?!" Křičela jsem mu do obličeje.
,,Co bych o něm měl vědět? Neozval se mi už víc jak měsíc!" říkal nějak podivně. Ihned jsem věděla že lže.
,,Tak ještě jednou, okamžitě mi vyklopíš co o něm víš nebo..."
,,Nebo co ty nádhero? Jseš obyčejná mafiánská coura!" zakřičel a plivnul mi do obličeje.
,,Tak toho budeš litovat. Dám ti ještě jednu šanci mi říct vše o Jackovi, jinak to s tebou špatně dopadne." vyhrkla jsem na něj a on jako by otočil.
,,Viděl jsem ho před čtrnácti dny. Isabella ho vytahovala ze svého sklepa, hodila ho do nějaké černé dodávky a odjela s ním. Nebyl při smyslech." řekl se strachem v očích.

Tak tohle je pěkně v prdeli. Isabella ho mohla odvézt kamkoliv, klidně do zámoří.
Už nemělo smysl Ernesta držet, tak jsem jen povolila Jamesovi a Harrymu ho pustit, řekla mu že určitě budeme v kontaktu s mým mafiánským úsměvem a nechala ho tam.

James mě cestou zpět do vily pozoroval. Bylo mi to až nepříjemný, ale nechtěla jsem ho nějak urazit. Harry si projížděl Twitter, Stan netrpělivě poklepával nohou, což mi taky šlo na mozek. Jediný Kyle byl v klidu, koukal z okna a čekal. Bylo vidět že nebyl ve své kůži, a já se mu vůbec nedivím. Vždyť jeden z jeho kamarádů možná umře nebo umírá a my zatím nemůžeme nic dělat, protože ani nevíme kde je.

Když jsme dorazili před vilu, kluci vystoupili a já jela zaparkovat do mých garáží. Nebylo to nijak daleko, jen kilometr od domu. James opět trval na tom, že pojede se mnou, a tentokrát i Harry. Nechala jsem je tedy jet.

Zaparkovali jsme, vyšli z garáží, když v tom jsme uviděli červenou tečku na zdi. Ne, hlavně to ne. Když jsem viděla, že se tečka přesunula Jamesovi přímo mezi oči, věděla jsem že je zle.

Pošeptala jsem klukům ,,Pravděpodobně, asi určitě na nás Isabella poslala snipera. Na tři se Harry nahne doleva a James doprava. Já se hnu k zemi a vy poběžíte směrem k vile."
,,Raz, dva, tři!" všichni udělali co jsem řekla, odběhli jsme směrem k vile různými uličkami.

Snipera jsme ztratili, už stačilo jen překročit silnici a schovat se do vily. Harry s Jamesem běželi, já šla v klidu, když najednou jelo auto.
Auto mě nabralo na kapotu, já se překutálela a dopadla na tvrdý beton.

Auto odjelo, já ležela na zemi a nemohla se hnout, když v tom jsem slyšela volání.
"Brooke, Brooke haló! Neumírej, neusínej Brooke!"

Usnula jsem.

Story of my life | CZKde žijí příběhy. Začni objevovat