Ik ben Chloe, 16 jaar en heb lang blond stijl haar en blauwe ogen.
Deze zomervakantie ga ik met mijn vriendin; Paige naar een bungalow park in Zuid-Frankrijk. Daar blijven we 5 weken.
Vandaag is het zo ver. Vandaag vertrekken Paige en ik samen naar het vliegveld. Ik zeg mijn kamer gedag en trek mijn koffer achter me aan de trap af. Beneden hoor ik geluid uit de kamer komen en ik loop er naartoe. Daar zie ik Paige al in een stoel zitten met mijn moeder tegenover haar. 'Ha Paigiee!' Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. 'Ha Chloe! Heb je er zin in?' Dat hoeft ze eigenlijk niet meer te vragen. Het antwoord weet ze al wel van de vorige dag. Gisteren was ik niet meer uit te houden zoveel zin had ik erin! 'Joehoe Chloe!' Ik schrik wakker uit mijn dagdroom en kijk haar lachend aan. 'Ik was aan het denken...' 'Chloe, je moet niet zoveel denken maar doen!' Paige springt vrolijk op en neer en huppelt naar de gang waar haar koffer staat. 'Wow, Paige! We gaan niet een heel jaar op vakantie!' Die koffer van Paige, daar passen wel tien keer mijn kleren in! En ik neem al een reusachtige koffer mee. 'Haha, Chloe. Jij kan ook overdrijven zeg! Heb je je eigen koffer wel gezien?' Ze wijst lachend naar mijn koffer. Als we uitgelachen zijn pakken we onze spullen en lopen we naar buiten. We stappen in de auto en wachten tot papa eraan komt. Hij is zjin sleutels weer eens kwijt! Dan, na tien minuten vertraging kunenn we eindelijk gaan. De rit na het vliegveld gaat erg snel. Dat komt omdat Paige en ik zo aan het lachen en kletsen zijn. We stappen uit en pakken onze koffers. Die slepen we achter ons aan mee naar binnen. Papa en mama lopen rustig achter ons aan en zeggen tegen ons dat we wat rustiger moeten doen. We proberen het maar het lukt voor geen meter. 'Haha, Paige! Nu heb je zeker wel spijt dat je zo'n grote koffer hebt!' Ik moet lachen om Paige. Ze is helemaal rood van de inspanning en komt nauwelijks meer vooruit. Mijn vader probeert haar te helpen maar zelfs hij heeft het er moeilijk mee. Dan zijn we bij de afscheidshal. Vanaf daar moeten we alleen verder. Ik geef mijn ouders een knuffel. Dan lopen we door en zijn we bij de duane. Ik pak mijn paspoort. Ik zie het verschrikte gezicht van Paige en vraag wat er is. 'Mijn paspoort! Hij ligt nog... Hebbes!' Ik haal opgelucht adem. Wat is ze toch een rommelkont! Ik moet door het poortje lopen en dat gaat goed. Dan loopt Paige, en natuurlijk gaat dat weer mis. Ik probeer mijn lach in te houden. Paige kijkt met een vermoeide blik naar mij, arme meid! Ze heeft vandaag niet echt een geluksdag op het vliegveld. Maar al snel komen we erachter wat het probleem was. Ze was haar achterkantje van haar oorbel vergeten uit haar zak te halen. Ze word rood. 'Kan gebeuren meis!' De vrouw die bij de duane zit geeft haar een gerust stellend klopje op haar schouder. Dan gaan we verder met onze reis naar Frankrijk. Na een halfuur zitten we dan eindelijk in het vliegtuig. We zakken opgelucht op onze stoelen en pakken onze mobieltjes. We smsen dat we in het vliegtuig zitten. Net als we onze mobieltjes hebben terug gelegd word er omgeroepen dat we gaan opstijgen. Even lijkt het dat er iets mis gaat maar Paige zegt dat ze even de wielen in moeten klappen. Ik ben gerustgesteld en laat me onderuit zakken.
___________________________________________________________________________
'CHLOE! Wakker worden!' Ik doe mijn ogen open en kijk in het stralende gezicht van mijn vriendin. 'Uhm..' Komt er uit mijn mond. Ik sta op en pak mijn handbagage, Paige loopt voor me uit en praat honderduit over Franrijk. Ik luister er niet heel erg naar en kijk meer rond, opzoek naar onze koffers. Aah, daar. Ik loop naar de lopende band en trek mijn koffer eraf. Dan Paige haar koffer nog. De band is ondertussen al 3x langsgekomen maar Paige haar koffer zit er niet bij. 'Chloe... Wat nu?' Ik kijk nog een keer goed maar hij zit er echt niet tussen. 'Ik weet het niet Paige.' Dan krijg ik een tikje op mijn schouder en ik draai me om. Ik kijk in de mooiste ogen die ik ooit heb gezien. 'Is deze koffer misschien van jullie?' Ik kijk en ja hoor. Paige haar koffer. Ik stoot Paige aan en zeg dat die jongen haar koffer heeft gevonden. 'Dankje wel!' Paige is heel erg blij. Ik moet lachen. 'Wat is je naam?' De jongen kijkt mij aan. Ho wacht eens even. Alle jongens zijn geïnteresseerd in Paige en niet in mij!? 'Uh, ik heet Chloe.' 'Leuke naam, ik heet Tyler.' Wow, wat een mooie naam... Echt zo'n stoere maar toch lieve naam. 'Maar zijn jullie hier ook op vakantie?' Hij kijkt ons beide vragend aan. 'Ja, we gaan naar een bungalow park, hier vlakbij. En jij?' 'Ik ga hier ook op vakantie. Ook naar dat bungalowpark volgens mij!' Hij kijkt ons lachend aan. Paige knipoogt naar mij. Ik weet niet echt wat ze er mee bedoelt maar ik heb geen tijd om na te denken want Tyler vraagt of we samen zullen gaan. Ik knik en kijk Paige aan. 'Ja tuurlijk!' 'Gezellig!' Met z'n drieën lopen we naar het bungalow park. Tyler is een hele lieve jongen en hij is ook nog eens super knap. Opeens stopt Paige met lopen en vraagt hoe lang het nog duurt. 'Haha, Paige! Je koffer!' Ik moet lachen als ik weer aan het vliegveld denk. 'Is niet leuk Chloe!' Maar ik zie dat ze er zelf ook wel om kan lachen. Tyler kijkt mij vragend aan en ik praat hem even snel bij. Hij moet dan ook lachen en vraagt wat Paige allemaal mee neemt. 'Vrouwenzaken Tyler!' Ik moet lachen en lachend lopen we het bungalow park tegemoet. We slepen onze koffers mee de receptie hal binnen en daar krijgen we de sleutel. Tyler zit naast ons huisje. 'Zit jij daar helemaal alleen?' Ik vind het een groot huisje voor een persoon. 'Nee, morgen komen mijn vrienden ook. Een daarvan blijft net zoals mij 5 weken. De andere komt maar een dagje.' Wij knikken en stappen ons huisje binnen. We spreken af om zometeen te gaan zwemmen bij het meertje. 'Chloe?' 'Ja' 'Je vind Tyler leuk he?' Ik bloos. 'Ik weet het al hoor Chloe!' Ze moet grinnikken en loopt lachend verder. Ik loop haar achterna en dan komen we uit bij de woonkamer. We zetten daar even onze koffers neer en gaan een slaapplaats uitzoeken. Paige en ik hebben ieder een twee persoonsbed. Onze kamers grenzen aan elkaar. Ik kan zo naar Paige's kamer, er zit alleen een deurtje tussen onze kamers in. De badkamer delen we wel. Dan pakken we onze koffers en slepen we die naar onze kamers. Deze keer gaat het wonder boven wonder goed met Paige's koffer en ben ik degene die hulp nodig heeft. Maar als het eindelijk is gelukt kleden we ons om. Ik doe mijn bikini aan met tijgerstreepjes erop en doe er een luchtig jurkje overheen. Ik stap in mijn Gucci slippers en klop bij Paige's deur aan. 'Ben je klaar?' 'Ja, kom maar binnen.' Ik bekijk Paige's super leuke bikini. Hij is zwart met hier en daar een Chanel tekentje. Haar slippers passen er ookal zo perfect bij. 'Wow. Paige! Je ziet er echt heel erg leuk uit!' Ze bloost een beetje. 'Jij anders ook hoor Chloe! Jou slippers zijn zooo gaaf!' Ze wijst ernaar en doet alsof ze flauw valt. Ik moet lachen om haar gekke actie en samen lopen we naar beneden. Precies op dat moment gaat de bel van het huisje en zien we dat Tyler voor de deur staat. Hij heeft geen shirt aan., wow, hij heeft echt een goddelijk lijf! Ik ben meteen verliefd op hem. 'Chloe en Paige, jullie zien er echt heel erg mooi uit!' Hij geeft een knikje en we blozen allebei. Ik alleen iets meer dan Paige. Dat komt ook omdat ik hem leuk vind.
Eenmaal bij het meertje aangekomen begint Paige meteen haar jurkje uit te doen en gaat ze haar badlaken uitleggen. Ik volg haar voorbeeld en we gaan zonnen. Maar we kunenn niet lang liggen want Tyler smeekt ons om mee het water in te gaan. We lopen mee. Paige rent er meteen in en ik wacht nog even. Het water is best wel koud maar na een poosje krijg ik het warm en stap het water in. Paige en Tyler komen op mij afrennen en trekken me mee kopje onder. Ik proest het water uit en moet lachen om die twee. Wat doen ze toch weer oenig. Ze dansen in het water en proberen elkaar nat te spatten. Dan ren ik op Tyler af en duw hem kopje onder. Hij komt lachend boven water en dan is het watergevecht pas echt begonnen. Tyler is natuurlijk veel sterker en al gauw liggen Paige en ik uigeput op ons badlaken. Tyler komt nat boven ons staan en we krijgen natte waterdruppeltjes op ons. Ik moet lachen omdat het kietelt en ik draai me om. Paige volgt mijn voorbeeld en Tyler gaat ook liggen. Na een halfuurtje ligt Paige te slapen en Tyler en ik laten haar haar gang gaan. We gaan nog even zwemmen. Dan komt Tyler naar mij toe lopen. 'Chloe, je bent een heel mooi meisje' Ik bloos. 'Dankje, jij ook.' Hij moet lachen. Oops.. ik heb net gezegd dat hij een mooi meisje is.. 'Sorry! Ik bedoel niet meisje maar jongen...' Ik word rood en Tyler moet opnieuw lachen. 'Maakt niet uit!' Dan lopen we het water uit en ondertussen is Paige wakker geworden. 'Hebben jullie ook zo'n honger?' Ze kijkt ons aan. Tuurlijk, Paige de magerste meid ter wereld heeft weer eens honger. Ze eet alles maar dan ook echt alles wat los en vast zit en ze blijft broodmager. Hoe doet ze dat toch? 'Ja, is goed.' Tyler kijkt mij vragend aan. Oja, ze wachten op mijn antwoord... slaapkop... 'Ja tuurlijk!' Ik sta op en wil mijn handdoek opruimen. 'Chloe, dat kan je gewoon laten liggen hoor. We halen alleen wat te eten en eten het hier op.' Paige, slim zoals altijd kijkt me aan. Ik knik en trek mijn jurkje over mijn hoofd. Dan lopen we samen naar het cefeetje, bestellen wat en gaan terug naar onze ligplaatsen en eten het op. Tyler kan ook eten zeg! Ik was de enige die niet alles op kreeg. Dan pakt Tyler mijn arm vast en trekt me overeind. 'Zullen we nog even gaan zwemmen?' Ik knik en kijk Paige vragend aan. Die knikt en loopt ons achterna.
Hii, sorry voor de geen cliffhanger! Volgende keer word het beter! Xx
JE LEEST
Vakantie liefde
Fiksi RemajaCloe (16) en gaat samen met haar vriendin Paige naar Zuid-Frankrjk. Daar hebben ze een huisje geboekt. Daar komen ze allebei een knappe jongen tegen maar blijft dit zo? En wat heeft Tyler te verbergen? Een boek met allerlei geheimen...