TANITIM.

523 33 57
                                    


BUĞLEM KIZILTAŞ:  20 yaşında. Annesiyle yaşıyor. Babasından nefret ediyor.Okumuyor.Dinine düşkün,asla haksızlığa gelmez ve haksız gördüğü gerde hemen müdahile eder. En değer verdiği kişiler annesi ve aslıdır. Tabiki de hayatına girecek kişiler var ama bilmiyor ki kim olduklarını.

GÜLSÜM KIZILTAŞ:  Buğlemin annesi. 43 yaşında. Kızına düşkün onu dinine bağlı yaşatmaya çalışıyor. Ama kızından sakladığı sır o kadar büyük ki zaman geçtikçe içinde tutmakda baya zorlanacak.

ALİ KIZILTAŞ: Buğlemin babası ama üvey babası. 47 yaşında.

ASLI SEVGİ:  20 yaşında. Buğlemin en yakın arkadaşı hatta kardeşi. Sevecen, komik, hayata pozitif bakan. Buğlem gibi dinine düşkün. Haksızlık karşısında buğlem gibi sakin davranmaz sert konuşur.

ALİ MUHAMMED DEMİR: 20 yaşında.  Siyah saçlı ,yeşil gözlü. Annesini ve babasını küçük yaşında kaybeti. Annesinin muhammediydi. Ama öldükden sonra hep ali ismini kullanmaya başladı.  Sert, ciddi, bir o kadar sevdiklerine düşkün biri. Ama asla ihaneti kabul etmeyen biri.Dinine düşkündü ama büyüdükçe değişti baya. Onun için üç erkek kardeşi birde iki kız kardeş bildiği insanlar var.

BATU ÇAKIR: 21 yaşında. Siyah gözlü kahverenkli saçlı. Grubun içinde aliden sonra gelen en ciddi birisi. Semihin abisi. Kardeşine düşkün ve bir o kadar da arkadaşlarına. Ha birde sevdiği kızı unutmamak lazım. Ama o kim derseniz zamanla öğrenirsiniz.

SEMİH DEMİR: 5 yaşında. Kahverengli gözlü, siyah saçlı. Abisinin kopyası denile bilir. Ama abisi kadar sert değil abisinden tek farklı çok konuşması ve neşeli olması. Hikayemizin aslıdan sonra neşe kaynağı denile bilir.

SALİH AKAR: 22 yaşında. Kumral mavi gözlü. Gruba sonradan katıldı ama hepsini kardeşleri olarak görüyor. Babası zengin şirket sahibi. Eee tabiki de başrölde ki kızımız kadar değerli birisi.

HASAN KARACA: 21 yaşında. Grubun neşesi dene bilir. Hiç bir şeyi ciddiye almaz. Ama sevdiklerine bir zarar gelsin gözü hiç birşeyi görmez.

FATMA GÜNEŞ: 20 yaşında. Tessetürlü kızımız. Konuşkan. Küçüken hep birlikde takılırlardı. Büyüdükçe ona haram olmaya başladığı için onlarda bunu bildiği için aralarına mesafe koydular. Abilerini seviyor ama tek bir kişiyi abisi olarak görmüyor. Bakalım o da kim yakında görücez.

AFRA TUTKU: 20 yaşında. Tessetürlü değil. Küçüken grubun içindeydi ama annesinin yüzünden gitmek taşınmak zorunda kaldılar. Grup da çok sevdiği birisi vardı onu bırakmayacağına söz vermişti. Hayat onlara adil davranmadı bırakmak zorunda kaldı.

ACILAR VE UMUTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin