9.Díl

135 6 1
                                    

108 přečtení?:O ještě ráno jsem poděkovala za 88 a teď mám hned o 20 víc!:O děkuju! <3<3

*Pohled Emmy*

Sedím u facebooku a čekám až bude Harry online. Nechápu, co má pořád s tou Nell.. Z otevřeého balkónu jsem slyšela holčičí smích. Vykoukla jsem ven a uviděla je tam. Právě jeho s ní. Loučili se. Bylo mi z toho tak nanic! Odešla jsem z facebooku a pustila jsem si film. U toho jsem se ládovala čokoládou. Tohle jsem si zapsala do svého diářku. : 'Nevím co se to se mnou děje.. nedokážu zapomenout na jeho s ní. Nehodí se k sobě! Ale aby bylo jasno, nezamilovala jsem se do něj! To tedy ne! Jen nechci,abych teď byla na druhé koleji...' těmito slovy jsem ukončila zápisek. Šla jsem zpět na facebook a Harry už byl online. Začal jsme si psát. Zeptala jsem se ho na Nell a on mi napsal, že je dokonalá. Dokonalá?! Děláš si srandu? Napsala jsem Codymu, abych si jí proklepla. Přeci jen je s ní ve třídě. "Je docela v pohodě.. Ale na chození průměr..Jen ať si jí ten ubožák nechá! .. " napsal mi. "Jak to myslíš, průměr?! Ty si s ní něco měl?!!" Odepsala jsem mu na to. "Hmm.. dřív. .dávno.." uznal. Neodepsala jsem mu. Chvíli mi psal,jestli řekl něco špatně, ale ignorovala jsem to. Pomalu si začínám myslet, že všichni kluci okolo mě jsou děvkaři!

Harry se objevil online. "Ahoj" odeslala jsem mu. "Ahoj:)" poslal mi on. Nechtěla jsem to na něj hned vybalit, ale po tom,co se mě zeptal jak se mám, moje zmatené myšlenky zvítězily. "Ujde to... Můžu mít otázku?" Pokračovala jsem. "Jasně!" Poslal mi zvědavého smajlíka. "Jak to je mezi tebou a Nellou?" ............ "Jak by to mělo být?!" Nechápal. "No,jestli spolu chodíte?" Pokračovala jsem s výslechem. "Ne,proč?" Odepsal a mě se značně ulevilo. "Jen tak...." odepsala jsem.

Like/com?:) thank ya, love ya <3

ChangedKde žijí příběhy. Začni objevovat